يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۰۵۹۸۵
زمان انتشار: ۱۴:۱۰     ۰۱ دی ۱۳۹۵
عجیب‌ترین اتفاق بازی دیروز استقلال؛
گروه اول از کارشناسان داوری که در گفتگو با رسانه‌ها در مورد این صحنه اعلام نظر کردند، کاملا تحت تاثیر حرف‌های مزدک بودند و گفتند داور اشتباه کرده است.
به گزارش پایگاه 598، مزدک میرزایی معمولا در صحنه های مشکوک بازی های استقلال و پرسپولیس به نفع این دو تیم پرطرفدار گزارش می کند، که البته این موضوع ربطی به سرخابی ها ندارد و در مورد گزارش بازی های رئال مادرید و بارسلونا هم صادق است و سعی می کند هواداران تیم های پرطرفدار را راضی نگه دارد.

 

او در جریان دیدار دیروز استقلال و نفت تهران، بعد از اعلام پنالتی زودهنگام برای شاگردان علی دایی، کاملا شوکه شد. میرزایی ابتدا اعلام کرد داور خطای دوضرب گرفته، اما بعد متوجه شد پنالتی اعلام شده است. هنگام پخش تصاویر آهسته هم میرزایی در مقام کارشناس ظاهر شد و گفت هیچ خطایی اتفاق نیفتاده!

 

جالب اینکه گروه اول از کارشناسان داوری که در گفتگو با رسانه‌ها در مورد این صحنه اعلام نظر کردند، کاملا تحت تاثیر حرف‌های مزدک بودند و گفتند داور اشتباه کرده است.

 

از این دسته می‌توان به نوذر رودنیل و رضا غیاثی اشاره کرد. با این وجود از زمان پایان نیمه اول دسته دیگری از کارشناسان که تامل بیشتری به خرج داده بودند، با رسانه‌ها گفتگو کردند و تصمیم اشکان خورشیدی را صحیح دانستند.

 

از آن دسته می‌توان به نوید مظفری و سعید مظفری‌زاده اشاره کرد. به نظر می‌رسد تاثیر سخنان گزارشگر تلویزیونی فوتبال بر اهالی این رشته ورزشی بسیار زیاد است.

 

دایی هم که با مشاهده فیلم بازی در رختکن و مشاورانی که این موضوع را به او رسانده بودند، در جریان آنچه در پخش تلویزیونی بازی گذشته بود قرار گرفت، در کنفرانس خبری حسابی از خجالت مسئولان صدای و سیما و مزدک میرزایی درآمد.

 

وی با انتقاد شدید از گزارشگر بازی گفت: «آقای مزدک میرزایی کمی انصاف داشته باش ما که استقلال و پرسپولیس نیستیم. آقایان بیایید لیگ را تعطیل کنید و ماهی یک بازی برای استقلال و پرسپولیس بگذارید. دلیل ندارد که تیم پرطرفدار برنده شود.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها