أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۰۶۳۱۶
زمان انتشار: ۱۳:۵۱     ۰۴ دی ۱۳۹۵
رئیس مجلس گفت: بنده به صورت صد درصد موافق تادیه بدهی سازمان تامین اجتماعی طی پنج سال هستم و این پیشنهاد خود بنده بود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان: حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در جریان بررسی ماده 13 لایحه برنامه ششم توسعه طی تذکری با استناد به ماده 22 آیین‌نامه داخلی مجلس به عنوان وظایف و اختیارات خطاب به لاریجانی گفت: بنده هرچه در این ماده مطالعه کردم که شما به عنوان رئیس مجلس بتوانید بعضی از نکات مصوبه را حذف کنید، وجود نداشت.

وی ادامه داد: در حالی که در کمیسیون تلفیق در بند 13 این لایحه عنوان نفت خام هم وجود داشت که بعد به دلیل آنکه تامین اجتماعی خود دارای پالایش است تعدیل شد و به فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی تبدیل شد.

حاجی دلیگانی خاطرنشان کرد: دولت هم در تصویب این مصوبه نقش داشت زیرا اکنون همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در تمامی قسمت‌ها وجود دارد و تنها برای بازنشستگان تامین اجتماعی انجام نشده است.

علی لاریجانی رئیس مجلس در پاسخ به تذکر وی گفت:  این ماده در خصوص تادیه بدهی های سازمان تامین اجتماعی پیشنهاد بنده بود تا در لایحه برنامه ششم گنجانده شود.

وی ادامه داد: زمانی که سازمان تامین اجتماعی 120 هزار میلیارد بدهی دارد نمی‌تواند وظایف خود را انجام دهد لذا باید منابعی برای آن در نظر گرفته شود.

رئیس مجلس تاکید کرد: بنده به صورت صد درصد با تادیه بدهی تامین اجتماعی طی پنج سال موافق هستم اما این امر باید از مسیری برود  که عملی باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها