أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۰۶۵۱۳
زمان انتشار: ۱۵:۰۲     ۰۵ دی ۱۳۹۵
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس برای پخش نوار اظهارات برجامی ظریف برای نمایندگان، سه شرط گذاشته است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر پس از جنجالی شدن اظهارات اخیر محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه در جلسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس مبنی بر اعتراف به اشتباهات خود در اعتماد به آمریکائی ها در موضوع تمدید قانون «ایسا» و پس از آنکه روز گذشته خبرنگاران موفق به استماع نوار اظهارات ظریف در کمیسیون امنیت ملی نشدند، قرار شده است ظهر امروز نوار اظهارات وزیر خارجه برای نمایندگان در محل این کمیسیون پخش شود.

بر اساس اطلاعات به دست آمده، علاء الدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی برای حضور نمایندگان در محل این کمیسیون و استماع نوار سخنان وزیر امور خارجه، سه شرط گذاشته است.

بر این اساس، وی خواستار آن شده است که تنها بخشی از اظهارات ظریف که مربوط به برجام است بازپخش شود، نمایندگان بدون موبایل و دستگاه ضبط در کمیسیون حاضر شوند و سوماً هیچ خبرنگار و رسانه ای در این جلسه حضور نداشته باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها