کد خبر: ۴۰۶۶۴۵
زمان انتشار: ۱۳:۵۰     ۰۶ دی ۱۳۹۵
با وجود این که سرمربی نفت تهران با انتقال مدافع تیمش به پرسپولیس موافقت کرده، مسئولان باشگاه با خرید او مخالف هستند.
به گزارش پایگاه 598، برانکو ایوانکوویچ که ابتدای فصل هم ایگور پراهیچ را می خواست و درست به همین دلیل از جذب مدافع اوکراینی شاکی شد، یک بار دیگر نام این مدافع را در لیست خرید پرسپولیس قرار داده است.

 

این بار علی دایی هم راضی شده به خاطر هواداران پرسپولیس، در قبال جذب محمدامین آرام طبع، ایگور را به پرسپولیس بدهد اما حالا از مجموعه سرخ خبر می رسد مدیران پرسپولیس به مسئول مذاکره کننده باشگاه گفته اند که دست نگه دارد و فعلا با نفت و پراهیچ مذاکره نکند!

 

گویا مدیران باشگاه معتقدند که پراهیچ مدافع خوبی نیست و از او بهتر هم در فصل نقل و انتقالات گیر می آید و با همین ادعا، دوباره با برانکو سرشاخ شده اند!

 

با این حساب باید دوباره منتظر ناسازگاری طرفین باشیم. البته بدن شک یکی از دلایل مسئولان باشگاه سرخ تمایل به ادامه همکاری با آلکسی پل یانسکی است. چرا که وی راضی به فسخ قراردادش نیست و در صورت اخراج باید دستمزد او تا دو سال آینده پرداخت شود.

 

از سوی دیگر اگر پل یانسکی ماندگار شود و بخواهند پراهیچ را هم بخرند، برانکو نخواهد توانست در بازی های لیگ برتر از مدافع کنونی نفت استفاده کند و فقط در بازی های آسیایی کارایی خواهد داشت.

 

پس مسئولان پرسپولیس صرف را در این می بینند که به جای پراهیچ دنبال خرید یک مدافع بی دردسر بروند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها