أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۰۶۹۶۴
زمان انتشار: ۱۱:۵۴     ۰۸ دی ۱۳۹۵
دبیرکل نُجَباء با وجود هجمه‌های توأمان سیاسی و رسانه‌ای علیه این جنبش، به منظور سرکشی از جبهه‌های مقاومت وارد سوریه شد.
به گزارش پایگاه 598، پس از هجمه‌های شدید حامیان تروریسم در دو عرصه دیپلماتیک و رسانه‌ای نسبت به حضور تاثیرگذار مقاومت اسلامی نُجَباء در آزادسازی "حلب" سوریه، حجت‌السلام والمسلمین «اکرم الکعبی» وارد این کشور شد.
 
دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء در این سفر، از وضعیت رزمندگان مقاومت پس از آزادسازی حلب بازدید و از نزدیک با آنان به گفتگو پرداخت.
 
وی همچنین با حضور در جمع مردم این شهر، آنان را مورد تفقد قرار داد.
 
شیخ اکرم الکعبی با بیان اینکه "نجات مردم فوعه و کفریا مهمترین مسئله حال حاضر سوریه برای ما است"، تصریح کرد: یک لحظه آرام و قرار نداریم مگر اینکه این دو شهرک شیعه نشین را آزاد کنیم.
 
دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء در پایان به همراه گروهی از فرماندهان با تشرف به آستان مقدس زینب کبری سلام الله علیها، با آرمان‌های جبهه مقاومت تجدید میثاق کرد.
 
گفتنی است، «سامانتا پاور» نماینده آمریکا 30 نوامبر طی اظهاراتی در سازمان ملل، مقاومت اسلامی نُجَباء را متهم به قتل عام مردم حلب کرد و پس از آن رسانه‌هایی چون الجزیرة، العربية، أورينت، عکاظ، الریاض، رویترز، الشرق الاوسط، الحیاة و ... روزانه با انتشار مقالات و پخش گزارش‌های عناد آمیز، در حال تکمیل پازل سیاهنمایی خانم پاور هستند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها