أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۰۷۰۶۸
زمان انتشار: ۰۱:۱۲     ۰۹ دی ۱۳۹۵
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس:
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مدعیان برجام به جای دروغ باید پول‌ها و دلارهای آزاد شده را به مردم نشان دهند، گفت: روحانی با رونمایی از منشور حقوق شهروندی ملت را بازی داده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری فارس از سبزوار، حجت‌الاسلام نصرالله پژمان‌فر امشب در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی با بیان اینکه اسلام با فرهنگ غنی خود بر دنیا تسلط پیدا کرده است، اظهار کرد: امروز گفتمان دینی مخاطبین بسیاری داشته و موج اسلام خواهی در سراسر دنیا ایجاد شده است.

وی ادامه داد: دشمنان ما برای مقابله با اسلام ناب، محدودی اسلام غربی را ایجاد کردند تا بتوانند با برنامه‌های خود دین اسلام را به روش دلخواه هدایت کنند.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به فتنه‌های متعدد در روزهای پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: در آن زمان گروهک‌های تروریستی برای مقابله با جریان انقلاب اعلام آمادگی کردند و فتنه‌های دشمنان نظام جمهوری اسلامی باعث حمله نظامی رژیم بعثی عراق به کشور ما شده بود.

پژمان‌فر مهم‌ترین هزینه‌های پیروزی انقلاب اسلامی را شهادت نیروهای انسانی توانمند و انقلابی دانست و تصریح کرد: سرمایه‌های بزرگی برای دفاع از جریان انقلاب دادیم و تمامی تهدیدها به فرصت تبدیل شده بود تا انقلاب ما براساس فرمایشات امام خمینی(ره) استحکام بیشتری پیدا کند.

*کشور ما در زمینه نظامی دارای توانمندی‌های بی‌نظیری است

وی با بیان اینکه تکیه و اعتماد به خداوند در دوران دفاع مقدس باعث پیروزی کشور ما شده بود، بیان کرد: اکنون دشمنان ما می‌دانند جمهوری اسلامی ایران در زمینه نظامی دارای توانمندی‌های بی‌نظیری است و افزایش قدرت نظامی اقتدار ما را در سطح بین‌المللی افزایش می‌دهد.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت عدم اعتماد به سیاست‌های غرب، عنوان کرد: مذاکره با دشمن غلط استراژیک کشور ما بود و نشستن پای میز مذاکره با آمریکا آسیب‌های بسزایی برای کشور ما داشته است.

*فتنه 88 جریان هماهنگ داخلی و خارجی بود

پژمان‌فر با بیان اینکه دشمنان در موضوع فتنه 88 دو دستگی بین مردم و رهبری ایجاد کرده بودند، اضافه کرد: فتنه 88 جریان هماهنگ داخلی و خارجی بود تا بتوانند از نظام عبور کنند و شکاف عمیقی بین مردم و ولایت فقیه ایجاد کنند.

وی ادامه  داد: مهم‌ترین مسأله استحکام نظام دینی ولایت فقیه است و فاصله مردم با رهبری انحراف جامعه اسلامی را به‌دنبال دارد و در فتنه 88 برخی به بهانه تقلب در انتخابات ریاست جمهوری به کف خیابان‌ها آمدند.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به ورود هوشمندانه مقام معظم رهبری به موضوع فتنه 88، گفت: رهبری در جلسات متعدد با کاندیداهای معترض اعلام کرده بود تا موضوع را از مراجع قضایی پیگیری کنند ولی متأسفانه سران فتنه جریان عبور از نظام و رهبری را شروع کردند.

پژمان‌فر با بیان اینکه در دوران فتنه 88 مردم توانستند با بهره‌مندی فرمایشات مقام معظم رهبری غبار آلوده را کنار بزنند، افزود: در آشوب‌های پس از نتایج انتخابات موضوع رأی‌گیری نبود بلکه با هماهنگی جریان‌های وابسته به غرب بین مردم سلاح‌های متعددی توزیع شد تا کشور ما را به‌سوی درگیری و ناآرامی سوق دهند.

وی حضور مردم در 9 دی را بیداری امت مسلمان ما دانست و تصریح کرد: مردم در حماسه عظیم 9 دی برای دفاع از نظام و حمایت از رهبری به میدان مقابله با فتنه‌های دشمنان آمدند.

*برجام تجربه تلخی برای کشور ما بود

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به نتایج برجام در حل مشکلات کشور، بیان کرد: برجام تجربه تلخی برای کشور ما بود و رهبری نیز چندین‌بار اعلام کرده بودند که با نشستن پای میز مذاکره با آمریکا موافق نیستم ولی متأسفانه دولت فرمایشات رهبری را سرلوحه فعالیت خود قرار نداد.

پژمان‌فر ادامه داد: در دوران هشت سال دفاع مقدس امام خمینی(ره) مخالف مذاکره و گفت‌وگو با دشمن بود و اگر کشور ما پای مذاکره با رژیم بعثی می‌رفت قطعاً حتی یک وجب از خاک را پس نمی‌گرفتیم.

وی تصریح کرد: در موضوع برجام یک طرفه شروع کردیم و آمریکا در مورد برجام هیچ‌گونه تعهدی نداشت و مدعیان برجام به‌جای دروغ باید پول‌ها و دلارهای آزاد شده را به مردم نشان دهند.

وی با بیان اینکه برخی گفتمان ما در دفاع مقدس را زیر سؤال بردند، عنوان کرد: نباید به دشمن اعتماد کرد و در گذشته نیز با آمریکا مذاکره کردیم ولی هرگز فرصت‌ها را از دست ندادیم.

وی با بیان اینکه دولت با سیاه‌نمایی دستاوردهای برجام را بزرگ جلوه می‌دهد، گفت: در چند‌سال اخیر آمارهایی داده شده که کشور ما از رکورد و تورم عبور کرده ولی بازاریان می‌دانند که عبور از تورم و فشار اقتصادی دروغ روشن دولت است.

*روحانی با رونمایی از منشور حقوق شهروندی ملت را بازی داده است

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به سیاسی بازی‌های دولت در آستانه انتخابات ریاست جمهوری، خاطرنشان کرد: دولت به صحبت در مورد حقوق شهروندی، حقوق فرهنگیان را به‌موقع پرداخت کند و روحانی با رونمایی از منشور حقوق شهروندی ملت را بازی داده است.

پژمان‌فر با اشاره به افشای فسادهای متعدد دولت در حوزه‌های مدیریتی، یادآور شد: بیکاری نیروهای جوان و با استعداد در کشور ما موج می‌زند و مدیران ما باید نسبت به بیت‌المال توجه کنند.

*  کسانی در گذشته کنار رهبری بودند ولی اکنون مقابل رهبری جبهه گرفته‌اند

وی بزرگترین هجمه‌های کنونی کشور را به رهبری دانست و افزود: کسانی در گذشته کنار رهبری بودند ولی اکنون مقابل رهبری جبهه گرفته‌اند.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به شایعات حامیان دولت در مورد حساب‌های قوه قضاییه، تصریح کرد: نوک تیز حملات برخی نمایندگان مجلس به سوی رهبری بود.

پژمان‌فر با بیان اینکه برخی ناکامی‌های اقدامات دولت را در مشکلات اقتصادی در سطح بین‌المللی می‌دانند، در صورتی که در دولت دهم یک میلیون بشکه نفت و در دولت یازدهم دو میلیون بشکه نفت به جهان صادر می‌شود، یاد آور شد: با افزایش صادرات نفت درآمدهای دولت افزایش یافته ولی متأسفانه مهم‌ترین مشکل کشور ما سوء‌مدیریت است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها