أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۰۷۱۲۵
زمان انتشار: ۱۱:۱۳     ۰۹ دی ۱۳۹۵
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری قدس از فوت مرد ۴۰ ساله بر اثر برخورد با قطار خبر داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم: علی رزاقی با اعلام خبر فوق اظهار داشت: مرد 40 ساله‌ای هنگام عبور از عرض ریل، با قطار تهران ـ تبریز در ایستگاه شهید ملکی شهرقدس برخورد کرد که متأسفانه به علت شدت جراحات وارده فوت شد.

وی افزود: پس از دریافت این خبر نیروهای عملیاتی ایستگاه شماره 2 آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام و با حضور عوامل کلانتری راه‌آهن، حادثه را صورتجلسه و جسد را به آرامستان بهشت فاطمه انتقال دادند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری قدس تصریح کرد: متأسفانه این چندمین بار است که چنین حوادثی در محدوده ایستگاه شهید ملکی که در حوزه منطقه شهری قدس قرارگرفته است، رخ می‌دهد که امیدواریم مسئولان مربوطه اقدامات لازم جهت ایمن‌سازی این محدوده را انجام دهند.

مراسم معارفه بخشدار مرکزی شهر قدس برگزار شد.

جلسه معارفه بخشدار مرکزی قدس، با حضور مهدی محمدی فرماندار قدس، مسئولان و مدیران شهرستان در سالن همایش فرمانداری شهرقدس برگزار شد که در آن قلندری به ‌عنوان بخشدار مرکزی شهرقدس معارفه شد.

در این مراسم فرماندار قدس اظهار داشت: بخش مرکزی قدس دارای پتانسیل و ظرفیت‌های فراوانی بالأخص در بخش کشاورزی و صنعتی است که  انتظارمان از بخشدار جدید این است تا  در راستای  رفاه  هرچه بیشتر شهروندان بخش  و ارتقا سرانه‌های خدماتی و رفاهی تلاش مضاعفی داشته باشند.

مهدی محمدی گفت: افرادی که در بخش و روستاهای مجاور ساکن هستند اغلب شغل اصلی‌شان کشاورزی می‌باشد که امیدواریم با  تلاش و همکاری همه مسئولان و مردم عزیز بخش قدس در راستای رونق و شکوفایی منطقه هرچه بیشتر قدم برداریم.

دیدار صمیمانه پرسنل اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس با امام جمعه

حجت‌السلام و المسلمین توسلی، از اداره ورزش و جوانان بازدید و با پرسنل این اداره به گفت‌وگو پرداخت.

امام جمعه پردیس در حاشیه این بازدید در جمع کارکنان اظهار داشت: شما با انجام وظایف درست خود شعار ورزش، سلامتی و شادابی را تحقق می‌بخشید. ورزش و جوانان نقش مهّمی در تربیت جوانان و پُرکردن اوقات آنان ایفا می‌کند.

وی با تأسی از فرمایشات مقام معظم رهبری جوانان را ارکان جامعه خواند و اعتلای جوانان را به نفع جامعه شهرستانی و ملی دانست.

در این دیدار سیفی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس، گزارشی از فعالیت‌های امور ورزش و جوانان ارائه داد. در پایان گفت‌وگویی صمیمانه پیرامون حوزه جوانان و طرح‌های در دست اقدام در راستای اشتغال در فضای مجازی و مدال‌های قهرمانان ورزشی در مسابقات سطح مخلف توسط کارشناسان ارائه شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها