أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۰۷۲۱۵
زمان انتشار: ۱۳:۵۶     ۱۰ دی ۱۳۹۵
امام‌ جمعه بافت گفت: اگر فتنه‌ای تکرار شود، جرثومه‌های فساد بدانند دیگر حصری در کار نیست و قطعاً این بار ملت گردن‌ها را خواهد شکست.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، حجت‌الاسلام علی مهدی‌زاده ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با تشکر از حضور مردم در خلق حماسه 9 دی اظهار داشت: امسال 9 دی با عظمت و شکوه ویژه‌ای در سراسر کشور برگزار شد.

وی ادامه داد: 9 دی را می‌توان تقابل حزب‌الله با حزب شیطان نامید که قرآن کریم در سوره مجادله آیه 16 شاخصه‌های حزب شیطان را بیان می‌کند، «ای پیامبر آیا نمی‌بینی کسانی ولایت قومی را پذیرفته‌اند که خدا بر آن‌ها غضب کرده است».

مهدی‌زاده گفت: نشانه حزب شیطان پذیرفتن و قبول کردن ولایت قومی است که خدا آن قوم را غضب کرده، حال شما ببینید روی کره زمین آیا منحوس‌تر از آمریکا و رژیم صهیونیستی وجود دارد که این افراد یعنی فتنه‌گران توطئه‌های استکبار را همراهی کردند با این قوم خبیث و جنایتکار همراه و پیاده‌ نظام آن‌ها شدند و ولایت آن‌ها را پذیرفتند.

وی افزود: فتنه‌گران این‌گونه برای کشور هزینه درست کردند به حدی که تا 25 بهمن 88 تظاهرات علیه نظام و رهبری انجام دادند در ماه مبارک رمضان علناً روزه‌خواری کردند تا به عاشورا رسید و به سیدالشهدا نیز اهانت کردند و شدند حزب شیطان.

امام جمعه بافت با اشاره به حماسه 9 دی بیان داشت: بصیرت شما در تجدید خلق حماسه 9 دی دو نکته به همراه دارد، اول اینکه دو پیام دارد، پیام اول به نفوذی‌های داخل و بی‌بصیرت‌های نفوذی است که این ملت با وجود تمام مشکلات اقتصادی، پای انقلاب خود، پای ولایت و پای نظام در سرحد شهادت ایستاده‌اند.

مهدی‌زاده خاطرنشان کرد: اگر فتنه‌ای تکرار شود، جرثومه‌های فساد بدانند دیگر حصری در کار نیست و قطعاً این بار ملت گردن‌ها را خواهد شکست.

وی تصریح کرد: پیام دوم به ایادی خارجی و استکبار جهانی که به دنبال نفوذ در داخل‌ و به دنبال براندازی نظام هستند، این است که اگر گزندی بر این نظام وارد شود، بدانند این ملت توسط فرزندان خود، شما را شکست می‌دهند و دنیای شما را بر سرتان خراب می‌کنند.

مهدی‌زاده خطاب به مسئولان نظام ابراز داشت: به وجود آمدن فتنه 88 نتیجه دوستی با آمریکا و شیطان بزرگ است، مسئولان ما باید از واقعه فتنه 88 عبرت بگیرند، مسئولان ما باید توجه داشته باشند، کسانی که فکر می‌کنند آمریکا فرشته نجات است، باید بدانند، استکبار جهانی از این ملت از این نظام از فرماندهی کل قوا زخم‌ها خورده.

امام جمعه بافت متذکر شد: استکبار به خاطر زخم‌های عمیقی که خورده کینه این نظام را در دل دارد، لذا فریب لبخندهایش را نخورید و مطیع ولایت باشید که حضرت آقا در تفسیر آیه 52 سوره مبارکه فرق فرمودند «اطاعت نکردن از کفار و دشمنان خدا تبعیت نکردن از دشمن در میدان‌های مختلف در میدان سیاست در میدان اقتصاد در میدان فرهنگ و هنر این جهاد کبیر است».

وی یادآور شد: این را مسئولان جدی بگیرند و دقت کنند که عمل آن‌ها زیر ذره‌بین و چشمان نافذ این ملت است و هر کس بخواهد از حریم ولایت جدا بشود، ملت ایران او را از قطار انقلاب بیرون می‌اندازد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها