أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۰۷۲۵۴
زمان انتشار: ۲۲:۵۴     ۱۰ دی ۱۳۹۵
حاجی بابایی:
رئیس کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی گفت: با وقایعی که رخداده آیا همه فهمیدند که آمریکا قابل اعتماد نیست، همه متوجه شدیم آمریکا دروغگو است و برای فرزندان ایرانی اشتغال ایجاد نمی‌کند و دلسوز ما نیست.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری فارس از زاهدان، حمیدرضا حاجی بابایی رئیس کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی صبح امروز در مراسم بزرگداشت 9 دی در مسجد جامع زاهدان اظهار کرد: 9 دی نشانه عمق درک مسائل اجتماعی، سیاسی و فرهنگی ملت ایران است.

رئیس کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی افزود: امروز در بسیاری از کشورهای دنیا حتی در اروپا از نظر علمی ممکن است پیشرفت کرده باشند اما در برخی زمینه‌ها جاهلیت وجود دارد.

وی گفت: بصیرت نشان انسانیت و خدایی بودن و مؤمن و باتقوا بودن است اگر انسان بصیرت نداشته باشند نمی‌تواند دشمن شناس باشد.

حاجی‌بابایی بیان کرد: تقوا باید به بصیرت منجر شود، اگر انسان‌ها تقوا پیشه کنند به بصیرت دست یافته و منحرف نمی‌شوند و به بیراهه نمی‌روند.

رئیس کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: نتیجه بصیرت این است که انسان حقایق را می‌بیند و حق را از باطل و دوست را از دشمن تشخیص می‌دهد.

رئیس کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی افزود: بصیرت یعنی نیازهای مردم را شناختن، مشکلات مردم را دانستن و برای برطرف کردن آنها تلاش کردن.

وی گفت: بصیرت یعنی ملت بزرگی به پاخاستند هزار شهید دادند 8 سال دفاع مقدس را اداره کردند برای اینکه بگویند ما قرآن را می‌خواهیم.

حاجی‌بابایی ادامه داد: این مردم با تمام ترفندهای دشمنان انقلاب کردند و کنار هم ایستادند اما در دنیا کسانی هستند که دوست ندارند که ما در کنار هم باشیم، بصیرت می‌خواهد که کسی این دشمن را بشناسد و ترفندهای آن را خنثی کند.

وی بیان کرد: آمریکا هرگز به فکر تقویت عزت ایران اسلامی یست بلکه با تمام قوا تلاش می‌کند اعتبار و عزت ایران اسلامی را خدشه‌دار کند.

رئیس کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی گفت: ما به آمریکا کاری نداریم نباید برایمان مهم باشد که در مورد ما چه فکر می‌کند، اما بر عکس آمریکا با ما کار دارد نه ما با آمریکا، آمریکا می‌خواهد تمام ملت‌های دنیا در خدمت او باشد، شهروند آمریکایی درجه یک باشد و ایرانی‌ها درجه دو باشند.

این مسؤول ادامه داد: شهروند ایرانی در نگاه استکبار جهانی اجازه برتری ندارد، شیعه و سنی هم برای او فرقی ندارد، آمریکا ایران را یک ثروت برای خود می‌بیند، دعوای آمریکا با ما دعوای حاکمیت خود برخود است،

وی گفت: چرا آمریکا با قرآن مخالف است زیرا قرآن به مسلمانان بصیرت می‌دهد، به گفته دشمنان ما انرژی هسته‌ای برای ملتی که قرآن دارد و بر اساس قرآن حرکت می‌کند خطرناک است.

حاجی بابایی گفت: ما می‌خواهیم بگوییم قرآن علم کهنه است و هدایت‌گر نیست، ما میخواهیم بگوییم قران نمی‌تواند جامعه را اداره کند اینها اگر به هسته‌ای دست پیدا کند دیگر ترفندهای ما تاثیر ندارد.

وی تاکید کرد: بصیرت یعنی که ما ترفندهای دشمن را بدانیم و اینکه چرا بین شیعه و سنی اختلاف ایجاد می‌کند اما به لطف خداوند تمام توطئه‌های دشمن نقشه برآب شده است.

وی تاکید کرد: با وقایعی که رخ داده آیا همه فهمیدند که آمریکا قابل اعتماد نیست، همه متوجه شدیم آمریکا دروغگو است و برای فرزندان ایرانی اشتغال ایجاد نمی‌کند و دلسوز ما نیست.

حاجی‌بابایی گفت: امروز اگر کسی در مسیر رفع تحریم‌ها و مشکلات قدم بر ندارد بی‌بصیر است، برنامه ششم به امید خدا توسعه را برای تمام کشور متوازن می‌کند.

وی افزود: ما انقلاب نکردیم که عده‌ای اشرافی‌گری کنند و بخشی از کشور بوی محرومیت دهد.

رئیس کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دشمنان کینه توز در کنار ما ایستادند تا عزت کشور را خدشه‌دار کنند و بین مردم تفرقه و اختلاف ایجاد کنند که باید در این راستا بینش و بصیرت خود را افزایش دهیم.

این مسؤول بیان کرد: مردم و مسؤولان باید مانند عملیات کربلای 5 و فتح المبین دوران دفاع مقدس، دست به دست هم دهند و در مقابل توطئه‌های دشمن بایستند.

وی گفت: میلیون‌ها جوان ما در محاصره رکود اقتصادی و مشکل بیکاری هستند باید برای این جوانان چاره‌ای بیندیشیم تا به مسیر انحراف گرایش پیدا نکنند.

حاجی بابایی ادامه داد: باید با تکیه بر اقتصاد مقاومتی و رهنمودهای مقام معظم رهبری و توجه به توانمندی و ظرفیت‌های داخلی کشور برای برون رفت از مشکلات تلاش کنیم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
محمد
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۲ - ۱۱ دی ۱۳۹۵
۰
۰
ارزشهای انقلاب روز به روز کم رنگ تر می شودبا وزرای میلیاردی و حقوق های نجومی و فاصله طبقاتی از نوع هند و افریقا نمی توان به آرمانهای انقلاب رسید
کار به جایی رسانده اند که بعضی ها یاد ....
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها