أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۰۷۲۹۵
زمان انتشار: ۰۹:۳۵     ۱۱ دی ۱۳۹۵
نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس:
نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: پرداختن به مشکلات جامعه به تنهایی توسط یک جریان محقق نمی‌شود.

به گزارش پایگاه 598، فرهاد فلاحتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند با اشاره به تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب اظهار داشت: جبهه مردمی نیروهای انقلابی در راستای پرداختن به دغدغه‌ها و مشکلات اصلی مردم تلاش می‌کند و یک کار زودگذر نیست که به مدت زمان اندکی محدود شود.

وی با اشاره به اینکه جبهه مردمی با رویکرد و هدف‌گذاری فراتر از انتخابات وارد عرصه سیاسی جامعه می‌شود، تصریح کرد: جبهه مردمی با رویکرد رسیدگی به امور مردم و اهداف نظام اسلامی تشکیل شده است و با همین رویکرد در زمان انتخابات و بعد از آن نیز تلاش خواهد کرد.

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی مهم‌ترین مشکلات جامعه را بیکاری، رکود اقتصادی، بی‌توجهی به اقتصاد مقاومتی، فساد اداری و بسیاری از اموری که باعث آزار مردم شده است دانست و گفت: جبهه مردمی برخواسته از اهداف مردم است لذا نیروهای اداری و دولتی مسؤولیت این جبهه را برعهده ندارند و نیروهای این جبهه برخواسته از بدنه جامعه است.

فلاحتی اضافه کرد: تعدادی از نمایندگان مجلس که فکر می‌کردیم نوع نگاه به مسائل کشور می‌تواند کارگشا باشد موجودیت جبهه را تأیید و به رسمیت شناختیم و می‌خواهیم عضو این جبهه شویم.

وی اعلام کرد: پرداختن به مشکلات جامعه به تنهایی توسط یک جریان محقق نمی‌شود اگر اصولگرا یا اصلاح‌طلب به تنهایی امور را در دست بگیرند جامعه حرکتی یک سو خواهد داشت لذا باید متحد شوند و در راستای رفع مشکلات مردم و جامعه گام بردارند.

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: باید به دنبال گزینه‌هایی باشیم که مهم‌ترین دغدغه‌یشان نظام جمهوری اسلامی و رفع مشکلات مردم باشد نه حزب یا گروه خاص.

فلاحتی یادآور شد: همه افراد با هر جریان سیاسی که دارند می‌توانند به عضویت جبهه مردمی درآیند چرا که این جبهه مختص گروه خاصی نیست.

وی با تأکید بر اینکه هر شخصی که دلسوز نظام است و می‌خواهد به رشد و توسعه نظام کمک کند به این جبهه بپیوندد، ادامه داد: کسانی که درد دین دارند نه جناح به این جبهه روی آوردند چرا که هدف این جبهه هدفی مقدس است.

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تاکنون افراد زیادی به این جبهه پیوسته‌اند، اعلام کرد: نیروهای مفید از هر طیف سیاسی در راستای تقویت این جبهه ورود پیدا کنند تا مردم نتیجه آن را در بدنه جامعه ببینند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها