أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۰۷۳۰۴
زمان انتشار: ۱۰:۰۵     ۱۱ دی ۱۳۹۵
ذخایر ارزی بین المللی کشور در سه ماهه نخست امسال بیش از ۶ میلیارد دلار کاهش یافت و تراز حساب های جاری کشور با افت حدود ۴ میلیارد دلاری مواجه شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، جدیدترین آمار منتشر شده از سوی بانک مرکزی نشان می دهد ذخایر بین المللی کشور در سه ماهه اول سال جاری 6.171 میلیارد دلار کاهش داشته است.
 
این در حالی است که در سال 94 ذخایر ارزی کشور 2.233 میلیارد دلار افزایش یافته بود.
 
بر اساس این گزارش بدهی خارجی کشور نیز در سه ماهه نخست امسال 95 میلیون دلار رشد داشته است و از 7.476 میلیارد دلار در پایان سال 94 به 7.571 میلیارد دلار در پایان سه ماهه امسال رسیده است .
 
تراز حساب های جاری کشور نیز با افت حدود 4 میلیارد دلاری مواجه شده است. تراز حساب های جاری کشور در پایان سال 94 بالغ بر 9.016 میلیارد دلار گزارش شده بود که این رقم در پایان سه ماهه امسال به 5.231 میلیارد دلار کاهش یافته است.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها