أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۰۷۴۳۶
زمان انتشار: ۰۱:۰۶     ۱۲ دی ۱۳۹۵
نیمه نهایی جام حذفی فوتبال
تیم فوتبال تراکتورسازی در اصفهان مقابل ذوب آهن قهرمان دو دوره جام حذفی پیروز شد تا در فینال حریف نفت تهران شود.

به گزارش پایگاه 598، دیدار دو تیم فوتبال ذوب آهن و تراکتورسازی اصفهان در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار شد که این بازی در 90 دقیقه به نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید و بازی به وقت‌های اضافه کشیده شد.در وقت‌های اضافه 3 گل دیگر رد و بدل شد و در نهایت تراکتورسازی 3 بر 2 به پیروزی رسید و به فینال جام حذفی رسید.

حسین زرگر

بابک داوری- هادی طوسی

مرتضی تبریزی، حجت حق‌وردی( ذوب آهن)، مهدی شریفی، محمد ابراهیمی، جاسم کرار( تراکتورسازی)

مرتضی تبریزی( دقیقه 70) از ذوب آهن، جاسم کرار ( دقیقه 111)

احسان پهلوان( دقیقه 43) و بنگستون (118 از پنالتی)برای ذوب آهن، فرزاد حاتمی( 89) و محمد ابراهیمی(92) و محمد نوری(120) برای تراکتورسازی

اتفاقات مهم بازی:

دقیقه 4: شوت احسان پهلوان از داخل محوطه جریمه به تیرک دروازه تراکتورسازی برخورد کرد و مرتضی تبریزی مهاجم دیگر ذوب آهن هم نتوانست از این توپ استفاده کند.

دقیقه 19: پاس مهدی رجب‌زاده به مرتضی تبریزی در موقعیت آفساید رسید و گل این بازیکن مردود اعلام شد.

دقیقه 24: ارسال ایرانپوریان روی دروازه ذوب آهن در محوطه جریمه به جاسم کرار رسید و ضربه سر این بازیکن با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 40: ضربه کاشته تراکتورسازی را سروش رفیعی روی دروازه ذوب آهن ارسال کرد که رشید مظاهری دروازه‌بان توپ را دفع کرد و بازیکنان تراکتورسازی هم روی او مرتکب خطا شدند.

دقیقه 43 گل ذوب آهن: شوت از راه دور احسان پهلوان را اخباری دروازه‌بان تراکتورسازی نتوانست به طور کامل مهار کند و توپ پس از برخورد به تیرک دروازه به درون دروازه رفت و گل اول این بازی به ثمر رسید.

نیمه دوم:

دقیقه 60: حسینی بازیکن ذوب آهن در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان تراکتورسازی قرار گرفت اما این فرصت ایده‌آل گلزنی را از دست داد. 

 

دقیقه 69: شوت ابراهیمی از داخل محوطه جریمه ذوب آهن را رشید مظاهری مهار کرد.

دقیقه 70: مرتضی تبریزی به دلیل خطای غیر ورزشی روی محمد ایران پوریان کارت زرد دومش را گرفت و از میدان اخراج شد. به این ترتیب تبریزی فینال جام حذفی را هم از دست داد.

دقیقه 82: ایرنپوریان در داخل محوطه جریمه ذوب آهن صاحب توپ شد که شوت او را رشید مظاهری با یک واکنش خوب راهی کرنر کرد.

دقیقه 83: شوت مهدی کیانی از پشت محوطه جریمه با اختلاف اندکی از کنار دروازه ذوب آهن راهی اوت شد.

دقیقه 86: شوت مهدی کیانی را یکبار دیگر رشید مظاهری با یک واکنش خوب راهی کرنر کرد.

دقیقه 88: ذوب آهن روی یک ضدحمله صاحب یک موقعیت گلزنی دیگر شد که بازهم از این فرصت استفاده نکرد.

دقیقه 89 گل مساوی تراکتورسازی: ارسال ایرانپوریان روی سر فرزاد حاتمی فرود آمد و او توانست گل مساوی تراکتورسازی را بزند.

دقیقه 90+2: ارسال خطرناک بازیکنان ذوب آهن را اخباری دروازه‌بان تراکتورسازی با یک واکنش خوب راهی کرنر کرد.

وقت اضافه اول:

دقیقه 93 گل دوم تراکتورسازی: محمد ابراهیمی با یک حرکت تکنیکی و عبور از مدافع ذوب آهن و یک شوت دقیق گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

دقیقه 104: ارسال بازیکنان ذوب آهن به تیرک دروازه تراکتورسازی خورد و در برگشت توپ به جری بنگستون در موقعیت آفساید رسید و او گلزنی کرد که این گل مورد قبول واقع نشد.

وقت اضافه دوم:

دقیقه 118: تراکتورسازی یک فرصت عالی گلزنی را از دست داد و محمد ابراهیمی موقعیت دو به تک با دروازه‌بان ذوب آهن را از دست داد. 

دقیقه 119: ذوب آهن صاحب یک موقعیت گلزنی شد و ارسال مهد‌ی‌پور را دروازه‌بان تراکتورسازی را راهی کرنر کرد. این ضربه کرنر  بعد از ارسال  و خطا روی احسان پهلوان تبدیل به ضربه پنالتی شد.

دقیقه 120 ضربه پنالتی ذوب آهن:  این ضربه را بنگستون تبدیل به گل مساوی کرد تا بازی به ضربات پنالتی کشیده شود.

تراکتورسازی در مصاف با اولین حریف لیگ برتری خود هم موفق شد و به فینال جام حذفی رسید تا روز 21 اردیبهشت ماه در خرمشهر به مصاف تیم نفت تهران برود. ذوب آهن هم که قهرمان دو دوره متوالی بود از گرددونه رقابت‌ها حذف شد. این تیم به رفتار مرتضی تبریزی مهاجمی که امروز به تیم ملی دعوت شده بود باخت و سومین فینال را از دست داد .

فینال روز 21 اردیبهشت 96 در خرمشهر برگزار می‌شود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها