يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۰۷۴۶۳
زمان انتشار: ۰۹:۴۲     ۱۲ دی ۱۳۹۵
بر اساس آخرین اطلاعات مرکز پایش آلودگی محیط زیست استان تهران با افزایش غلظت آلاینده‌ها در 24 ساعت گذشته هوای تهران در شرایط اضطرار قرار گرفت.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، روند افزایشی غلظت آلاینده‌ها در هوای شهر تهران همچنان ادامه دارد و امروز میزان غلظت آلاینده‌ها هوای شهر تهران را در شرایط اضطرار قرار داد.

بر اساس آخرین اطلاعات مرکز پایش آلودگی محیط زیست استان تهران، در 24 ساعت گذشته منتهی به ساعت 8 صبح میزان غلظت آلاینده‌ةای ذرات معلق با قطر کمتر از 2.5 میکرون بر روی عدد 153 قرار دارد که نشان‌دهنده شرایط اضطرار است.

بر این اساس امروز کیفیت هوای تهران در شرایط ناسالم برای تمام گرو‌ه‌های سنی قرار دارد و افزایش محدوده طرح ترافیک به محدوده زوج و فرد و افزایش ساعت طرح ترافیک تا ساعت 19 هم نتوانست آلودگی هوا را کنترل کند.

پیش بینی‌می‌شود با توجه به پایداری هوا تا روز سه شنبه این روند همچنان ادامه داشته باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۰۹ - ۱۲ دی ۱۳۹۵
۰
۰
این آلودگی هوا فرصت خوبی را برای درآمدزایی ایجاد کرده است.

محدوده طرح زوج و فرد به طرح ترافیک تبدیل می شود تا عزیزان پولدار که دارای طرح ترافیک هستند ، راحتتر تردد کنند و مردم عادی همان بیرون طرح در آلودگی و ترافیک بیشتر دست و پا بزنند. کاش یک بار هم که شده محدوده طرح ترافیک را زوج و فرد می کردند. تا عزیزان پولدار کمی هم با ما همدردی کنند.
و اگر کسانی (بی خبر از همه جا ) وارد زوج و فرد شوند - به علت نبود حتی یک بنر در ورودی های زوج و فرد - دچار قبض جریمه شوند.
شیر و لبنیات که از طرف رسانه ها برای کاهش اثرات آلودگی توصیه می شود، گران می شود.
خلاصه این آلودگی هوا نون دونی خوبی است.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها