أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۰۷۶۰۳
زمان انتشار: ۰۹:۰۹     ۱۳ دی ۱۳۹۵
مدیرعامل شرکت استیل آذین اعلام کرد: «دو نفر آماده امضا هستند. بازیکنان مورد علاقه شما و مورد نظر جناب برانکو ولی علیرغم پیغام، نیستند که امضا بگیرند. علاقه نشان نمی دهند و من که نمی توانم اصرار به امضا و دخالت کنم.»
به گزارش پایگاه 598، حسین هدایتی به مصاحبه مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس درباره دخالت نداشتن او در نقل و انتقالات باشگاه واکنش نشان داد.

 

هدایتی گفته در ابتدای فصل چندین بازیکن با میلیاردها تومان هزینه جذب کرده که حاضر هستند شهادت بدهند و در حال حاضر هم دو بازیکن آماده امضای قرارداد هستند اما کسی توجهی نمی کند.

 

ماجرا این بار از جایی آغاز شد که یکی از دوستان نزدیک هدایتی خبر توافق باشگاه پرسپولیس با سروش رفیعی و شجاع خلیل زاده را داد. اتفاقی که کمی بعدتر با واکنش پندار خمارلو مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس روبرو شد.

 

متن پاسخ های هدایتی به هواداران که در صفحه اجتماعی خود ارسال کرده را می خوانید:

 

«خدا لعنت کنه آدم دروغگو و قدرنشناس را به چه رویی وقیحانه این حرفا رو می زنن. پناه می برم به خدا. ضمنا در این سال ها من شاهد نامردی و دروغگویی این آدم های نمک نشناس بودم. باشه پایان فصل و پس از قهرمانی در این مورد حرف خواهم زد. انشاءالله.»

 

«امسال بهترین ها جذب شدند و همه چیز برای کسب قهرمانی فراهم است انشاءالله. و به جای قدرشناسی از هواداران و اونهایی که تیم محبوبشون را همراهی می کنند، نه تنها ناسپاسی می کنند بلکه دروغ هم می گویند. از خدا نمی ترسید؟ رسید دریافتی میلیاردها تومان در اول فصل را که در 2 بامداد و روز تعطیل مراجعه می کردید و می گرفتید را من منتشر کنم، آقای خیبری و آقای ترکاشوند؟؟!! برای دریافت و جذب بهترین ها رسید دریافت وجه را به ما امضا ندادید؟؟!! اکنون بستن تیم قوی را با دریافتی از یک هوادار تکذیب می کنید. اینطوری همدلی و کسب قهرمانی می آوریم. شرمتان باد. این کامنت پاسخ عوام فریبی های شماست که کامنت بنده را پاک کردید، آقای سخنگو.»

 

«خمارلو بدون اجازه یک مسئول می تونه بیاد مصاحبه یکنه و دروغ به این بزرگی بگه؟ من دیشب کلی توهین از هواداران عزیز را تحمل کردم ولی حرف نزدم اما توهین و دروغ و تهمت باشگاه قابل تحمل نیست و اگر امشب حرف زدم از روی دلسوزی است که از قهرمانی دور نشویم. با این حال شما همدل از تیم حمایت کنید.»

 

«تشکر پیشکش. حتی اونجا در اون برنامه میگه یکی از دوستان تلفنی ما رو وصل کرد و خودمون مهدی و رامین را آوردیم که دروغ بزرگی است. حتی فایل صوتی موجود است که گفتند اگر پای هدایتی وسط باشد شما را جذب نمی کنیم. پس مبالغ رضایت نامه و پرداخت یک و نیم میلیارد تومان هزینه بازگشت این دو عزیز را باشگاه داد یا بنده؟!! اونوقت امشب سخنگوی دروغگو تکذیب می کند. رسید پرداخت این مبلغ با اجازه مسئولین باشگاه موجود است. سید جلال و امیری و انصاری و دویست هزار یورو برای گولچ که معلوم نشد چی شد. اگه خوب بود چرا رفت؟ و اگر خوب نبود چرا این مبلغ رو روز تعطیل آمدند از من گرفتند؟»

 

«امان از روزی که حقایقی از این باشگاه را مستند بگویم، مثل جذب خارجی پارسال و گولچ و دو اوکراینی را. تیم در اوکراین اردو می زنه، دو اوکراینی در اوکراین شرکت نمی کنند و تست نمی دهند. حتی تهران هم تست تمرین و تست پزشکی نمی دهند و جذب می شوند. با عدد دروغین و خلاف واقع که آقای فردوسی پور در 90 به آن پرداخت ولی کسی پیگیری نکرد.

 

«دو نفر آماده امضا هستند. بازیکنان مورد علاقه شما و مورد نظر جناب برانکو ولی علیرغم پیغام، نیستند که امضا بگیرند. علاقه نشان نمی دهند و من که نمی توانم اصرار به امضا و دخالت کنم.»

 

«جزء لیست جناب برانکو و به تقاضای باشگاه که توسط دوست عزیزم آقای خیبری خواسته شده بود قول را گرفتیم، تعیین وقت هم شد و به آقای خیبری اطلاع دادم بیایید امضا بگیرید ولی حاج حسین گفت آقایان نیستند.»

 

«مشکل سروش در مورد پایان خدمت حل شده. بگویید دنبال چه کسی بگردد و برای امضا برود. دریغ از یک تماس. البته فقط جناب برانکو با ایشان صحبت کرده و خواسته برای کمک به پرسپولیس بیاد. اما ایشان و یا یک هوادار که نمی تواند قرارداد امضا کند. مفهومه؟ امشب وقتی با سروش صحبت کردم فهمیدم چقدر بی توجه هستند.»

 

 

 

 

 

 

 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها