أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۰۷۷۵۱
زمان انتشار: ۰۹:۳۴     ۱۴ دی ۱۳۹۵
سری جدید برنامه آشپزی “دستپخت های خودمانی” با اجرای کامبیز دیرباز و روشنک عجمیان در شبکه دو سیما پخش می شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از 24 آنلاین، معرفی فرهنگ استان‌ها با توجه به غذا، پوشاک و موسیقی هر منطقه از جمله تغییرات ایجاد شده در این برنامه است. اولین قسمت این برنامه که جمعه همین هفته به روی آنتن می‌رود، به اختتامیه فصل پیشین با حضور برانکو ایوانکوویچ؛ سرمربی تیم پرسپولیس و مهدی طارمی؛ برنده سری قبل این برنامه و اهدای جوایز اختصاص خواهد داشت.

در سری جدید «دستپخت های خودمانی» یک سرآشپز محلی در کنار کارشناس آشپزی برنامه به آموزش طبخ غذاها می پردازند. همچنین این برنامه میزبان یک متخصص تغذیه و یک کارشناس فرهنگ عامه خواهد بود.

«دستپخت های خودمانی» با هدف ترویج سنت های خوب ایرانی؛ غذاهای اصیل و مزه های از یاد رفته، فرصتی فراهم می کند تا در کنار آموزش آشپزی و یادآوری داشته های فرهنگی؛ فضایی شاد برای خانواده های ایرانی رقم بخورد.

این برنامه به تهیه کنندگی و کارگردانی فریدالدین نیکجو کاری است از گروه خانواده شبکه دو که دوشنبه و جمعه هر هفته ساعت ۱۹:۴۵ از این شبکه پخش می شود.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها