أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۰۷۷۶۳
زمان انتشار: ۰۹:۴۸     ۱۴ دی ۱۳۹۵
احمد نجفی از پخش نوروزی برنامه «یک بار دیگر» خبر داد و گفت ساختار برنامه در این مناسبت از تولیدی به زنده تغییر خواهد یافت.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس: «احمد نجفی» تهیه کننده و مجری برنامه گفت‌وگو محور «یکبار دیگر» گفت: طرح این برنامه متعلق به قبل است امام مدتی است تغییراتی را برای بهتر شدن سطح کیفی برنامه انجام می‌دادیم و از هفته آینده ضبط «یک بار دیگر» را شروع می‌کنیم و به امید خدا اولین قسمت از این برنامه هفتگی اول بهمن ماه ساعت 21:30 از شبکه 5 سیما پخش می‌شود.

این مجری و تهیه کننده با اشاره به این تغییرات، افزود: در مورد مهمان‌ها (دولت مردان، هنرمندان‌و ...) و برای بهتر و جذاب‌تر شدن برنامه تغییراتی جزئی را صورت دادیم.

وی در ادامه بیان داشت: به احتمال فراوان برای پخش نوروزمان فرمت برنامه از تولیدی به زنده تغییر خواهد کرد.

نجفی ادامه داد: هر چند برنامه‌های گفت‌وگو محور همگی شبیه به هم هستند، اما فکر نمی‌کنم «یک بار دیگر» تداعی کننده «صندلی داغ» برای مخاطب باشد. علاوه بر این سعی کردیم تا برنامه‌ای تازه و به روز را تقدیم مخاطبانمان کنیم و اتفاق‌های روز را به سرعت پیش چشم مخاطبان بیاوریم که از تازگی و طراوت فاصله نگیرد.

این بازیگر افزود: حتی دوربین برنامه به شهرستان‌ها نیز سفر می‌کند و به موضوعات مختلفی که هم وطنانمان با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، می‌پردازد.

نجفی درباره دکور این برنامه نیز گفت: دکورمان تلفیقی از فضای سنتی و مدرن است و حتی المان‌های مذهبی نیز دارد.

وی در پایان افزود: چند طرح برای فیلم‌نامه دارم که شاید به همراه دوستانم برای تولید فیلم سینمایی از آنها استفاده کنیم.

به گزارش فارس، «یک بار دیگر» برنامه‌ای گفت‌وگو محور است که در حوزه‌های مختلف اقتصادی،‌ فرهنگی، اجتماعی،‌ ورزشی و ... تولید می‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها