يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۰۷۸۳۳
زمان انتشار: ۱۴:۰۲     ۱۴ دی ۱۳۹۵
پرسپولیس برای جانشینی امید عالیشاه در سمت چپ میانی خود چشم به جذب هافبک ماشین سازی تبریز دوخته است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش سه"، پرسپولیسى‌ها در حالى که پیش از این نام نفراتى دیگری را براى مذاکره و جذب در نقل و انتقالات نیم فصل معرفى کرده بودند، با سامان نریمان جهان به توافق اولیه رسیدند تا این بازیکن آذرى اولین خرید احتمالی سرخپوشان در نیم فصل لقب گیرد.


سامان نریمان جهان، ستاره سابق گسترش فولاد تبریز و تراکتورسازى که با گلزنى‌هاى پیاپى و خصوصا هت‌تریک در فصل چهاردهم برابر استقلال به عنوان چهره ویژه‌اى از او یاد مى‌شد، در این فصل راهى تیم تازه صعود کرده ماشین سازى تبریز شد اما بعد از نیم فصل حضور در جمع این تیم و در حالى که شایعاتى در خصوص جدایى‌اش به گوش مى‌رسید با مسوولان پرسپولیس به توافق اولیه دست یافت و قراردادش را با این تیم به امضا رساند.


نریمان جهان اولین خرید احتمالی پرسپولیس در نقل و انتقالات نیم فصل محسوب مى‌شود و باید دید این مسوولان تیم برنامه‌هاى بعدى‌اش براى جذب بازیکن را چه زمانى از سر خواهد گرفت.


در این بین گفته می‌شود برانکو ایوانکوویچ بعد از توافق خود با جدایی قرضی شهاب زاهدی و محمد رحمتی، دو بازیکن جوان خود و اجازه حضور این دو بازیکن در ماشین سازی، توانسته نظر همتای خود برای اجازه جدایی به سامان نریمان جهان را دریافت کند و بر این اساس این دو بازیکن به عنوان بخشی از رضایتنامه نریمان جهان راهی ماشین سازی شده اند.


فرشاد احمدزاده، وینگر راست پرسپولیس که رابطه نزدیکی با این بازیکن آذری دارد، شب گذشته در صفحه شخصی خود با تگ کردن سامان نریمان جهان، به شایعه جذب این بازیکن دامن زد. نریمان جهان و احمدزاده در دوران حضور هافبک شماره 10 کنونی پرسپولیس در تبریز، در تیم تراکتورسازی با یکدیگر همبازی بودند و رابطه صمیمانه ای با هم دارند.


پرسپولیس بعد از جدایی امید عالیشاه و خلا در سمت چپ میانی خود، نیاز به جذب یک وینگر داشت که بر این اساس سامان نریمان جهان به عنوان جدی ترین گزینه آنها اکنون در مرحله توافق قرار دارد و باید دید علی اکبر طاهری که صبح امروز موفق شد مجوز امضای خود را نیز از وزارت ورزش و جوانان و سلطانی فر دریافت کند، اولین خرید این باشگاه را به این بازیکن اختصاص خواهد داد یا خیر.


سامان نریمان جهان، هافبک گلزن فعلی ماشین سازی اکنون جزو گزینه‌های جدی حضور در پرسپولیس است، یکی از بهترین گلزنان به استقلال محسوب می شود که در جریان برتری پرگل تراکتورسازی مقابل آبی‌پوشان در تهران موفق شد هت تریک کند. او در این فصل نیز زننده تک گل تیمش برابر استقلال در جریان تساوی دو تیم بود و به نوعی راه گلزنی مقابل رقیب دیرینه پرسپولیس را به خوبی بلد است و باید منتظر کری‌خوانی‌های او در صورت حضور در این تیم بود.


علی خاکزاد، سرپرست باشگاه ماشین سازی با تایید مذاکرات بین دو باشگاه به خبرنگار ورزش سه گفت: توافق شده اما هنوز قرارداد امضا نشده و عصر امروز جلسه نهایی در این خصوص برگزار خواهد شد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها