أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۰۷۸۷۹
زمان انتشار: ۰۹:۱۷     ۱۵ دی ۱۳۹۵
بازنشر نامه تیم اقتصادی دولت دکتر احمدی نژاد به دادستان وقت کشور:
اعضای تیم اقتصادی دولت دهم در مهرماه سال 1394 با ارسال یک نامه مشترک خطاب به دادستان کل کشور، خواستار اطلاع رسانی شفاف دستگاه قضایی درباره مناسبات مالی شرکت امیرمنصور آریا و بابک زنجانی یا هرگروه دیگری از این قبیل با اعضای دولتهای مختلف شدند.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، اعضای تیم اقتصادی دولت دهم در مهرماه سال 1394 با ارسال یک نامه مشترک خطاب به دادستان کل کشور، خواستار اطلاع رسانی شفاف دستگاه قضایی درباره مناسبات مالی شرکت امیرمنصور آریا و بابک زنجانی یا هرگروه دیگری از این قبیل با اعضای دولتهای مختلف شدند.

متن این نامه را آقایان سید شمس الدین حسینی، علی نیکزاد، رستم قاسمی و مهدی غضنفری به ترتیب وزرای سابق اقتصاد و دارایی، راه و شهرسازی، نفت و صنعت ، معدن و تجارت و همچنین آقای بهروز مرادی معاون سابق برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور و آقای محمود بهمنی رئیس کل سابق بانک مرکزی امضاء کرده‌اند.

نامه مشترک اعضای تیم اقتصادی دولت دهم خطاب به دادستان کل کشور به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حضرت حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای رئیسی

دادستان محترم کل کشور

با سلام و احترام

همانگونه که استحضار دارید اعضای هیات دولت یازدهم با استفاده از هر فرصت و در مناسبت‌ها و مقاطع گوناگون و با بهانه‌های مختلف و با صراحت خدمتگزاران مردم در دولت دهم را به انواع اتهامات ناروا از جمله در موضوع شرکت امیرمنصور آریا و شخصی به نام آقای بابک زنجانی متهم می نمایند. از جناب عالی به عنوان دادستان کل کشور که در جریان همه پرونده‌های مهم قضایی هستید اکیدا درخواست دارد که هرنوع رابطه مالی بین امیر منصور آریا و آقای بابک زنجانی و هرگروه دیگر از این قبیل با هر یک از اعضای هیات دولت دهم و همچنین دیگر دولتها را بدون ملاحظه و آشکارا و شفاف اعلام و ملت بزرگ را در جریان امر قرار دهید.

امیدوار است با این اقدام ضمن صیانت از سلامت و پاکی خدمتگزاران صدیق ملت و حراست از خدمات ارزشمند نظام جمهوری اسلامی ، معدود افراد متخلف نیز برای ملت شناسایی شوند.

توفیق جناب عالی را در انجام این مهم از خداوند منان مسالت دارد و حق پاسخگویی و پیگیری قضایی را برای خود محفوظ می‌دارد.

والعاقبه لاهل التقوی


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۷ - ۱۵ دی ۱۳۹۵
۰
۰
کاش عکس ب ز رابااقای بذرپاش روهم میگذاشتید.
شایدهم توارشیو ندارید؟
پاسخ
ناشناس
Sweden
۰۶:۲۹ - ۱۶ دی ۱۳۹۵
۰
۰
.پس هر کسی سنگی می‌انداختند شبلی موافقت راگلی انداخت حسین منصور آهی کرد گفتند ازین همه سنگ هیچ آه نکردی از گلی آه کردن چه معنی است گفت: از آنکه آنها نمی‌دانند معذوراند ازو سختم می‌آید که او می‌داند که نمی‌باید انداخت..

بله آقایان عزیز! شما درست می گویید. اصلا آدم عاقل دنبال حمایت از مظلومانی مانند آریا و زنجانی نمی رود. بلکه در هر فرصتی از او ابراز برائت می کند مبادا خودش هم مورد ظلم قرار بگیرد!
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها