يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۰۷۹۵۷
زمان انتشار: ۱۲:۴۱     ۱۵ دی ۱۳۹۵
سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی گفت: بازیکن اصلی تیم ملی لب دریا تمرین می کند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از کاپ، محمد مایلی کهن درباره بازگشت 7 بازیکن پرسپولیس از اردوی تیم ملی در امارات اظهار داشت: من نمی خواهم فعلا درباره این موضوه حرفی بزنم و قبلا هم حرفهایم را زده ام اما شما در برنامه نود دیدید که آقای برانکو حرف های درستی می زد و مجری برنامه دائم می خواست موضوع را بپیچاند.

 

وی افزود: درباره مسایل اخیر من حق را کاملا به آقای برانکو می دهم.مگر می توان منکر این مسئله شد که تیم ملی و باشگاهها لازم و ملزوم هم هستند؟  این اردوهای پیک نیکی بر چه اساسی برگزار می شود؟ این آقای کی روش دو ماه رفته بود گل بچیند بزودی هم بر می گردد و به همه حمله می کند.

 

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران اضافه کرد: این اردوهای پیک نیکی چه کمکی به فوتبال ملی ما می کند؟اگر قرار است بازیکنان باشگاهی در اردو باشند پس چرا همه نفرات اصلی تیم ملی را به امارات نبده اند؟ چرا یکی از بازیکنان اصلی تیم ملی همین الان در شمال ایران و لب دریا انفرادی تمرین می کند؟

 

مایلی کهن در پایان گفت: من قبلا حرفهایم را زده ام و الان هم در ماجرای بازگرداندن بازیکنان پرسپولیس معتقدم که این آقا(کی روش) می خواهد افکار عمومی را علیه برانکو نماید و از طرفی بازیکنان ملی پوش پرسپولیس را در جبهه مقابل سرمربی شان قرار دهد. این آقا کارش را خوب بلد است!

 



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها