يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۰۷۹۸۰
زمان انتشار: ۱۴:۰۷     ۱۵ دی ۱۳۹۵
درست در بحبوحه جنگ های لفظی با سرمربی تیم ملی ایران پروفسور کروات پرسپولیسی ها با یک خبر شوکه کننده دیگر هم روبرو شد تا روزهای پرتنشی را تجربه کند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیـوز، برانکو ایوانکوویچ که در راند سوم دعواهای خود با کارلوس کی روش به سر برده و با صحبت ها و انتقادات خود از برنامه ریزی تیم ملی زمینه بازگرداندن 7 ملی پوش پرسپولیسی از اردوی امارات را فراهم کرد بنا به ادعای رسانه های کرواسی با یک دردسر بزرگ دیگر در کشورش روبرو شده که می تواند برای او ضرر و زیان هنگفتی به جا بگذارد.

چالش جدید سرمربی پرسپولیس بنا به ادعای رسانه های کرواسی به کسب و کار او در زادگاهش واراژدین را به خطر برمی گردد جایی که ممکن است ضرری پنج میلیون یورویی (بیست میلیارد تومانی) در پی داشته باشد. در پی اختلافات بوجود آمده میان مجموعه ورزشی و توانبخشی TTS که مالکیت آن در اختیار برانکو قرار دارد با استادیوم اسلوبودا در شهر واراژدین، شهرداری این شهر ضمن محکوم کردن مجموعه ورزشی TTS با کشیدن حصار بین این دو مجموعه موافقت کرده که این موضوع به ادعای رسانه‌های کرواسی می‌تواند در گام اول ضرر ۱۰ میلیون کونایی برانکو را به خطر بیندازد.(هر کونای کرواسی معادل ۵۵۰ تومان است و ۱۰ میلیون کونا از سرمایه برانکو به پول ایرانی رقمی بالغ بر پنج و نیم میلیارد تومان می شود).

میا ایوانکوویچ دختر سرمربی پرسپولیس در واکنش به اقدام شهرداری واراژدین مدعی است ایجاد این حصار علاوه بر محدود کردن دسترسی مجموعه به پارکینگ، می‌تواند حضور معلولین، بیماران توانبخشی، کهنسالان، کودکان و افرادی که از ویلچر استفاده می کنند را با مشکل مواجه کند. او به همین دلیل در نامه‌ای انتقادآمیز، شهرداری واراژدین را محکوم کرده‌ که به جای حمایت از بخش خصوصی در حال محدود کردن و ظلم به این بخش است. دختر برانکو که مدیریت مجموعه پدرش را برعهده دارد به شورای شهر واراژدین شکایت کرده اما شورای شهر تا کنون هیچ پاسخی به شکایت او نداده است.

البته مدیریت استادیوم اسلوبودا مدعی است معتادان، الکلی‌ها و افراد بی‌خانمان با استفاده از درب سمت مجموعه TTS به ورزشگاه دسترسی پیدا می کنند که این موضوع با شکایت شهروندان مواجهه شده است. میا ایوانکوویچ در عین حال تهدید کرده در صورتی که شهرداری کشیدن حصار را متوقف نکند پروژه توسعه ۲۵۰ متری سالن بدنسازی مجموعه که با سرمایه گذاری ۱,۴ میلیون یورویی منجر به ایجاد ۳۰ واحد جدید و ۱۵ فرصت شغلی خواهد شد را متوقف خواهد کرد.

در همین حال گوران هابوش شهردار واراژدین در واکنش به اختلافات بوجود آمده گفت: «مشکل بین استادیوم و مجموعه TTS بهتر است به صورت همسایگی و دوستانه حل وفصل شود. برخورد دختر برانکو در این ماجرا درست نیست و امیدوارم این جریان در جلسه ای با حضور خود برانکو حل شود. این ماجرا در خصوص حصارکشی است، ماجرای "دیوار برلین" نیست که این قدر بزرگش کرده اند».

مجموعه ورزشی و توانبخشی برانکو در سال ۲۰۰۹ با سرمایه‌‌گذاری اولیه  چهار میلیون یورویی سرمربی پرسپولیس تأسیس شد که اکنون با شکایت استادیوم مجاور فعالیتش با مشکل مواجه شده است و هیچ بعید نیست با این رویه رو به تعطیلی کامل برود که با این حساب می تواند ضرری بالغ بر پنج تا شش میلیون یورو به سرمربی کروات پرسپولیسی ها وارد کند.ضرری که به پول حال حاضر ایران بیش از 20 میلیارد تومان خواهد بود و جبران آن کاری است بش دشوار و نشدنی.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها