أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۰۸۰۱۲
زمان انتشار: ۱۸:۲۵     ۱۵ دی ۱۳۹۵
نماینده مردم سنقر و کلیایی در گفت‌وگو با ۵۹۸ مطرح نمود:
سیدجواد حسینی کیا ادامه داد: استان کرمانشاه در بیکاری رتبه اول کشور را در اختیار دارد ولی در بودجه پیشنهادی سال 96، میزان کسب مالیات از این استان 27 درصد پیش بینی شده است که با توجه به حجم بالای بیکاری و راکد بودن پروژه ها در این استان ، پیش بینی و اقدامی غیر منطقی و نادرست است در حالی که برخی استانها مانند تهران و اصفهان به مراتب درصد بسیار پایین تری نظر گرفته شده است.
به گزارش سرویس اقتصادی پایگاه 598، سیدجواد حسینی کیا نماینده مردم سنقر و کلیائی استان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در خصوص کاهش اعتبارات این استان در زمینه آب اظهار داشت: متاسفانه 51 درصد از اعتبارات سدهای استان کرمانشاه در لایحه بودجه سال 96 کاهش یافته است که این موضوع ظلم بزرگی به استان محسوب می شود.



وی ادامه داد: استان کرمانشاه در بیکاری رتبه اول کشور را در اختیار دارد ولی در بودجه پیشنهادی سال 96، میزان کسب مالیات از این استان 27 درصد پیش بینی شده است که با توجه به حجم بالای بیکاری و راکد بودن پروژه ها در این استان ، پیش بینی و اقدامی غیر منطقی و نادرست است در حالی که برخی استانها مانند تهران و اصفهان به مراتب درصد بسیار پایین تری نظر گرفته شده است.

حسنی کیا افزود: من امیدوارم دولت با مدیرانی که اهمال و حق این استان را پایمال کرده اند برخورد قاطع کند و از طرفی این مسائل بودجه ای را جبران نماید تا محبت های مردم کرمانشاه در حق انقلاب و نظام تا حدودی جبران شود.

ایشان در خصوص دستگاه های مقصر در کاهش سهم اعتبارات آب این استان اظهار داشت: دستگاه های کارشناسی استان از لحاظ اجرایی و در زمان مقرر نتوانسته اند این موضوعات را کارشناسی کنند و در بخش های برنامه و بودجه و استانداری به نظر می رسد که دیر دست به کار شده بودند و بخشی از این مشکلات به کم لطفی نهادهای نظارتی و مدیریتی استان بر می گردد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها