يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۰۸۲۳۰
زمان انتشار: ۱۵:۴۳     ۱۸ دی ۱۳۹۵
همزمان با افزایش ۱۰ میلیون تومانی سقف تسهیلات مسکن مهر و مصوبه مجلس برای توقف آن، سایت مسکن مهر نیز از دسترس خارج شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، متقاضیان مسکن مهر برای اطلاع از جدیدترین وضعیت واحدهای خود از جمله اطلاع از میزان واریزی و برداشتی از طریق سایت Maskanmehr.net اقدام می‌کردند.

این در حالی است که سایت مذکور چند روزی است از دسترس خارج شده و متقاضیان نمی‌توانند به آن وارد شوند.

این اتفاق در حالی روی داده که اخیرا سقف تسهیلات مسکن مهر 10 میلیون تومان افزایش یافته و همزمان وزیر راه و شهرسازی با انتقادات شدید از این طرح از هزینه‌های بالای تکمیل واحدهای نیمه‌تمام آن خبر داده است. از سوی دیگر مجلس دهم نیز ادامه طرح مسکن مهر را متوقف کرده است.

سایت مسکن مهر Maskanmehr.net هم‌اکنون پیغام منقضی شد را نشان می‌دهد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها