يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۰۸۴۲۲
زمان انتشار: ۱۱:۴۱     ۲۰ دی ۱۳۹۵
وزیر بهداشت،‌ درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه دلایل درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی کاملاً واضح است گفت: مرحوم هاشمی خودش علاقه‌ای به داشتن تیم پزشکی نداشت.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت،‌ درمان و آموزش پزشکی در حاشیه مراسم اولین روز سوگواری آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در پرونده پزشکی مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی شبهه‌ای وجود ندارد در پاسخ به سوالی درباره سوء استفاده ضدانقلاب از اظهارات شب گذشته‌اش مبنی براینکه تیم پزشکی همراه آیت‌الله هاشمی نبوده است و کوتاهی‌هایی در این زمینه صورت گرفته است گفت:‌ ضدانقلاب غلط کرد.

وی همچنین با بیان اینکه دلایل فوت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی کاملاً واضح است تصریح کرد:‌ مرحوم خودش علاقه‌ای به داشتن تیم پزشکی نداشت و جای هیچگونه شبهه‌ای نیست.

به گزارش فارس وزیر بهداشت،‌ درمان و آموزش پزشکی شامگاه روز (یکشنبه) در حسینیه جماران و در جمع خبرنگاران درباره شخصیت سیاسی و انقلاب آیت‌الله هاشمی رفسنجانی اظهار داشت: آیت‌الله هاشمی دچار عارضه قلبی و تنفسی شدند که متأسفانه تلاش همکاران ما بی‌نتیجه بود.

وی افزود: آن طور که به من گزارش شده تیم پزشکی همراه ایشان نبوده در حالی که باید همراه یک شخصیت تیم پزشکی باشد.

وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: تیم پزشکی زمانی متوجه می‌شوند که فرصت از دست رفته بود اما اگر این گزارشی که به من داده شده درست باشد کوتاهی کردند.

قاضی‌زاده در پایان گفت: جزئیات نحوه درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در صورت اطلاع سریعاً به مردم اطلاع‌رسانی می‌شود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Sweden
۱۲:۳۴ - ۲۰ دی ۱۳۹۵
۳
۰
خودت گند زدی حالا می اندازی گردن ضد انقلاب؟
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها