أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۰۸۴۵۳
زمان انتشار: ۱۴:۵۹     ۲۰ دی ۱۳۹۵
احمدتوکلی: نماینده‌ای که (علی مطهری) در صحن مجلس پیشنهاد حذف #و_عموم_مردم را داد (جهت جلوگیری از شفافیت اموال مدیران برای مردم) در ۷ شرکت دولتی و خصوصی، به شکل غیرقانونی عضو هیأت مدیره است.

 به کانال 598 بپیوندید
@www_598_ir
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۴
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۹ - ۲۰ دی ۱۳۹۵
۷
۳
اوه اوه...خدا بده برکت....داش علی تو هم آره؟؟!!!.....چه بخور بخوریه در دولت تحقیر و امید.... ما هم بریم یه پستی مقامی دست و پا کنیم که شاید ما هم از مستضعف بودن خلاصی پیدا کنیم....خدا لعنت کنه پدر این پول رو که حتی علی آقا ، دادگستر عصر معاصر،نماینده مردمی و شریف،حلقوم آزادی رو هم جذب کرده.
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۲۴ - ۲۱ دی ۱۳۹۵
کلا با حرفات موافقم به جز اون کلمه دولت تحقیر و امید. بنظرم تزویر و امید بهتره
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۱ - ۲۱ دی ۱۳۹۵
۰
۰
اینهم از علی اقا ! ! ! ما که از همان اول میدونستیم مالی نیستی و از حرفهایت معلوم بود زیر کاسه ات نیمکاسه ای هست . اما این باشد برای انهایی که به تو رای دادند .
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۰ - ۲۱ دی ۱۳۹۵
۰
۰
منبع بده
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها