أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۰۸۴۶۳
زمان انتشار: ۱۵:۲۷     ۲۰ دی ۱۳۹۵
احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور سابق با صدور پیامی درگذشت حجت‌الاسلام و المسلمین هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفت.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور سابق با صدور پیامی درگذشت حجت‌الاسلام و المسلمین هاشمی رفسنجانی را به مقام معظم رهبری، خانواده محترم و علاقمندان به ایشان تسلیت گفت.

متن این پیام به‌شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت ناگهانی جناب حجة الاسلام و المسلمین آقای هاشمی رفسنجانی از مبارزین صدر نهضت امام خمینی(ره) و یار دیرین رهبری معظم انقلاب اسلامی و از جمله مؤثرترین چهره‌های سیاسی دهه‌های اخیر کشور که در صحنه‌های گوناگون و حساس انقلاب و در مناصب مختلف نقش آفرینی گسترده‌ای داشته‌اند موجب تأسف و تأثر گردید.

این‌جانب درگذشت ایشان را به مقام معظم رهبری، خانواده محترم و علاقه‌مندان به ایشان تسلیت عرض نموده و از خداوند منان برای ایشان غفران الهی و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت دارم.

محمود احمدی‌نژاد
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۴
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۵ - ۲۰ دی ۱۳۹۵
۸
۵
درود بر احمدی نژاد
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۹ - ۲۰ دی ۱۳۹۵
۰
۰
درود بی پایان الهی بر دکتر احمدی نژاد
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۱۹ - ۲۱ دی ۱۳۹۵
۰
۰
احمدی نزاد همان کسی هست بخاطر قدرت ابروی هاشمی را میخواست ببره در خبرگان امسال رای مردم نمایانگر همه چیز بود و رهبر مهربانم سنگ تمام گذاشتند و فرمودند هوش وافر مرد سیاستمدار و یار 59 ساله ام رفت هیچ کس هاشمی نمیشود بدرود با اشک زیبای مردم
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۰۲ - ۲۲ دی ۱۳۹۵
۰
۰
دمت گرم
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها