يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۰۸۴۹۹
زمان انتشار: ۰۸:۲۳     ۲۱ دی ۱۳۹۵
هم‌زمان با دومین سالگرد شهادت شهید مهدی نوروزی، نخستین شهید مدافع حرم استان کرمانشاه، خیابانی به نام این شهید والامقام طی مراسمی در تهران نام‌گذاری شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری فارس از کرمانشاه، هم‌زمان با دومین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم مهدی نوروزی ملقب به شیر سامرا و مدافع حرمین شریف عسکریین، خیابانی به نام این شهید والامقام طی مراسمی در تهران نام‌گذاری شد.

در این مراسم که فرماندهان نظامی و انتظامی، هم‌رزمان و خانواده شهید و مسؤولان حضور داشتند، تجلیل از مادر و خانواده شهید نوروزی انجام گرفت و تابلوهای خیابان مزین به نام این شهید مدافع حرم در منطقه شهر زیبا واقع در غرب تهران، رونمایی شد.

شهید مهدی نوروزی، نخستین شهید مدافع حرم استان کرمانشاه، از اعضای شورای فرماندهی پایگاه بسیج شهید تیموری‌نیا کرمانشاه بود که پس از اقامت در تهران، ده‌ها مأموریت مختلف در دفاع از حریم ولایت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران انجام داد تا اینکه بالاخره در تاریخ 20 دی ماه در راه دفاع از حرم امامین عسکریین (ع) و در درگیری مستقیم با اعضای گروهک تروریستی داعش به‌درجه رفیع شهادت نائل آمد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها