يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۰۸۵۷۵
زمان انتشار: ۱۰:۳۱     ۲۲ دی ۱۳۹۵
سریال «مرز خوشبختی» به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده روزهای پایانی تولید را سپری می‌کند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، «مهران رسام» تهیه کننده سریال «مرز خوشبختی» گفت: این روزها گروه تولید در برج میلاد مشغول تصویربرداری هستند و در این لوکیشن اغلب بازیگران اصلی مقابل دوربین رفته‌اند.

این تهیه کننده با اشاره به بازیگران جدید در سریال سهیلی زاده بیان داشت:‌ قرار نیست تا بازیگر جدیدی به گروه اضافه شود و تا پایان کار با همین بازیگران پیش خواهیم رفت.

رسام درباره روند تولید این سریال نوروزی نیز اظهار داشت: تاکنون 90 درصد از تولید را سپری کردیم و به زودی ضبط به پایان می‌رسد.

یک رستوران در غرب تهران، شهرستان محلات و ... از دیگر لوکیشن‌های این سریال بودند.

 بازیگران «مرز خوشبختی» عبارتند از: پوریا پورسرخ، امیرحسین آرمان، مهدی سلوکی، شهرزاد کمالزاده، سروش جمشیدی، مریم معصومی، جمشید جهانزاده، عباس محبی، مهدی صباغی، فرزانه نشاط خواه، شهربانو موسوی، رضا یزدانی، جواد زیتونی و عباس محبوب.

در خلاصه داستان «مرز خوشبختی» آمده است: به طلا و تلاش و عشق... جوان و گُل و گِل... همه چیز از یک وسوسه شروع می شود و به یک وسوسه ختم می گردد. از رفاقت شروع می شود و به رفاقت می رسد. داستان مرز خوشبختی داستان انتخاب هاست. دوراهی ها. زمانی که بر لب مرز ایستاده ای. یک سو شاید خوشبختی است و در سوی دیگر هم شاید خوشبختی. انتخاب با توست و انتخاب نهایت خوشبختی است.

سایر عوامل سریال عبارتند از تهیه کننده: مهران رسام، جانشین تهیه کننده: مجید پرکار رضاییه، مشاور پروژه: علی اصغر آزادان، نویسنده: علی خودسیانی، مدیر تصویربرداری: علیرضا رنجبران، تدوین: امین عابدی، مدیر صدابرداری: مهدی آزادی، آهنگساز: آرمان موسی پور، مدیر تولید: شاپور دلدار، طراح صحنه و لباس: سارا صفری، طراح چهره پردازی: سحر موسوی، مدیر تدارکات: اصغر پسندپور، صدابردار: علی ظهوری، مدیر برنامه ریزی: فرشاد ارج، دستیار اول کارگردان: امین محمودی، منشی صحنه: نوشا عبدالله زاده، دستیاران کارگردان: عارف ابراهیمی، شایان سید محمود، دستیار اول فیلمبردار: رسول تنهایی، دستیار اول صحنه: علی جعفردوست، تصویربردار پشت صحنه: امیر ژوبین، عکاس: ارمغان رسام، مدیر روابط عمومی: آیدین نادری.

سریال «مرز خوشبختی» در 15 قسمت برای ایام نوروز در شبکه دو تولید می‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها