يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۰۸۶۱۹
زمان انتشار: ۱۳:۰۳     ۲۲ دی ۱۳۹۵
به گزارش پایگاه 598، مدافع بحرینی الاهلی قطر از این تیم جدا شد و هافبک آرژانتینی جای او را گرفت.

به گزارش تابناک ورزشی، بنا به گزارش رسانه‌های قطر باشگاه الاهلی تصمیم گرفت که سید عدنان، مدافع بحرینی خود را به باشگاه سابقش الحد بحرین برگرداند و کریستیان مایدانا، هافبک آرژانتینی را جایگزین او کند.

روزنامه الشرق قطر نوشت: باشگاه الاهلی با کریستیان مایدانا، لژیونر آرژانتینی به توافق رسیده است و در چند ساعت آینده او برای امضا قرارداد به دوحه خواهد آمد. این لژیونر جایگزین سید عدنان، مدافع بحرینی شده است. انتظار می‌رود این هافبک طراح آرژانتینی نقش مجتبی جباری را در الاهلی ایفا کند.

با جدایی این مدافع بحرینی که هم پستی پژمان منتظری در الاهلی بود جایگاه مدافع ملی‌پوش کشورمان بیش از پیش مستحکمتر شد زیرا دیگر رقیبی ندارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها