يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۰۸۶۵۱
زمان انتشار: ۱۷:۴۲     ۲۲ دی ۱۳۹۵
«فابریس برژیر» اعلام کرده است که از ١٠٠ هواپیمایی که ایران خریده ٩٨ فروند سفارش جدید و ٢ فروند بازخرید از یک سفارش لغو شده یک شرکت هواپیمایی دیگر است.
به گزارش پایگاه 598، شرکت هواپیمایی هما (ایران ایر) اعلام کرد در حالی فردا (پنجشنبه) پس از 37 سال تحریم صنعت هوایی یک فروند هواپیمای نو (مدل 321 A) به ایران خواهد آمد که مدیر عامل ایرباس در رابطه با تاثیر احتمالی ریاست جمهورى دونالد ترامپ بر قرارداد با ایران اعلام کرده، ایرباس همه مجوزهاى لازم را از وزارت دارایى آمریکا دریافت کرده است.

«فابریس برژیر» اعلام کرده است که از ١٠٠ هواپیمایی که ایران خریده ٩٨ فروند سفارش جدید و ٢ فروند بازخرید از یک سفارش لغو شده یک شرکت هواپیمایی دیگر است

طبق گفته مدیرعامل شرکت ایرباس، قرارداد این شرکت با ایران‌ایر تقریبا یک هفتم کل سفارش‌هایى است که در سال ٢٠١٦ میلادی دریافت کرده است.

گفتنی است «نسیم آنلاین» چندی پیش در خبری اعلام کرده بود که شرکت ایرباس قرار است تا قبل از انتخابات دو فروند هواپیمای ایرباس که اسپانیایی‌ها پس فرستاده بودند را به ایران بدهد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۳ - ۲۲ دی ۱۳۹۵
۰
۰
دم روحانی گرم
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها