يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۰۸۶۵۳
زمان انتشار: ۱۸:۲۰     ۲۲ دی ۱۳۹۵
یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: اصلاح‌طلبان روحانی را به شرطی برای یک دوره دیگر همراهی می‌کنند که رئیس جمهور بخشی از وعده‌هایش را در مورد معیشت و اقتصاد عملى کند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، شهاب‌الدین طباطبایی فعال سیاسی اصلاح‌طلب درباره رویکردهای اصلاح‌طلبان در دوران فقدان آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس اظهار داشت:‌ درست است که اصلاح‌طلبان پشتوانه روانى و عاطفى‌شان را از دست داده‌اند، امّا انتخابات آینده را به شرط آرام ماندن فضا با کاندیداتورى حسن روحانى خواهند برد.

وی تصریح کرد: مردم به ویژه طرفداران اصلاح‌طلبان حالا که مرحوم آیت‌الله هاشمی ناخواسته روحانی را تنها گذاشته، براى جبران این خلأ و نشان دادن حمایت‌شان از آیت‌الله رییس جمهور را برای یک دوره دیگر همراهی می‌کنند به شرط آنکه اول همه مردم احساس کنند بخشی از وعده‌ها در مورد معیشت و اقتصادشان عملى شده است.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: شرط دوم اینکه منافع ملى براى همه گروه‌ها اولویت نخست باشد و شرط سوم نیز این است که آرامش و تدبیر بیش از پیش حاکم باشد، به این شرط‌ها البته می‌توان اگرها و شرط‌هاى دیگرى نیز اضافه کرد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها