يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۰۸۷۰۶
زمان انتشار: ۱۱:۱۹     ۲۳ دی ۱۳۹۵
"فابریس برژیر" مدیرعامل شرکت ایرباس اعلام کرد که از ١٠٠ هواپیمایی که ایران خریده ٩٨ فروند سفارش جدید و ٢ فروند بازخرید از یک سفارش لغو شده یک شرکت هواپیمایی دیگر است.

گفتنی است برخي منابع چندی پیش در خبری اعلام کرده بود که شرکت ایرباس قرار است تا قبل از انتخابات دو فروند هواپیمای ایرباس که اسپانیایی‌ها پس فرستاده بودند را به ایران بدهد.

به کانال 598 بپیوندید
@www_598_ir

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
شاهین
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۳۹ - ۲۳ دی ۱۳۹۵
۰
۰
باید سیب زمینی می خرید و پخش می کرد :)))
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۲ - ۲۴ دی ۱۳۹۵
۰
۰
بله امروز روز بی نهایت باشکوهی برای ایرباس و بوینگ هست ُ چون بالاخره دولت یازدهم اون شرکت های ورشکسته ایرباس رو بوینگ رو برای چندین سال آینده از ورشکستگی حتمی نجات داد .
ما مردم خواهان ساخت هواپیمای تماما ایرانی هستیم . این قدرت و توانایی در دانشگاه های ما و شرکت های دانش بینان و ... وجود دارد اما ندید چرا ؟ حال مردم از ایرباس و بوینگ به هم می خوره ُ چند وقت دیگه همین شرکت ها خیانت می کنند دست دولت یازدهم رو تو حنا می گذارند . ایرباسی که قبلا هم ایران را تو تحریم کامل قرار داد . چگونه به این خودشیفتگان که از اهل از پشت خنجر زدن هستند ُ اعتماد می کنید ؟ به خاطر همین حال ما مردم از ایرباس و بویینگ به هم می خوره .
پاسخ
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۲ - ۲۴ دی ۱۳۹۵
۰
۰
هواپیمایی مرجوعی را هم به خاطر رسیدن به مقاصدتان قبول میکنید . ایا دیگر ابرویی برای مملکت باقی گذاشته اید . شما برای مردم ایران هیچ احترام و ابرویی قائل نیستید که اگر بودید هواپیمای مرجوعی را روی چشمتان نمیگذاشتید . همانطور که ملت را خوار میکنید خداوند چند برابر خوار و ذلیلتان کند امین رب العالمین .
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها