يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۰۸۷۵۰
زمان انتشار: ۱۴:۲۹     ۲۳ دی ۱۳۹۵
تعداد دفعاتی که مثلث هجومی بارسلونا دروازه رقبای قهرمان اسپانیا را باز کرده‌اند از مرز ۳۰۰ بار گذشت.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، گلزنی نیمار، لیونل مسی و سوارز در پیروزی 3 بر یک شب گذشته (چهارشنبه) بارسلونا برابر اتلتیک بیلبائو در دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اسپانیا، مجموع گل‌های این سه بازیکن از زمانی که کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند را به 302 گل رساند.

مثلث ستاره‌های آمریکای لاتین بارسلونا این تعداد گل را در 120 بازی که کنار یکدیگر بوده‌اند به ثمر رسانده‌اند که نزدیک به یک سوم آن یعنی 100 گل سهم لوئیس سوارس بوده است. سهم لیونل مسی از این 302 گل اما بیش از هم‌تیمی اروگوئه‌ای خود بوده و او 125 گل زده است. نیمار هم کمترین سهم را داشته چون 77 گل زده است.

سوارز در تمامی رقابت‌های این فصل 16 گل زده است و در لالیگا بعد از لیونل مسی 13 گله، دومین گلزن برتر رقابت‌هاست. گلی که او شب گذشته به ثمر رساند، اولین گلش در جام حذفی اسپانیا بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها