يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۰۸۹۲۶
زمان انتشار: ۰۹:۴۸     ۲۶ دی ۱۳۹۵
سالار عقیلی، شهرام شکوهی و امید حاجیلی از هنرمندان شرکت کننده در بخش های مختلف جشنواره در روز سوم هستند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان: یکشنبه 26 دی ماه، سومین روز از سی و دومین جشنواره موسیقی فجر نیز با حضور هنرمندان پاپ، سنتی، تلفیقی، زنان و نواحی برگزار می شود. تالار وحدت، سالن رودکی، برج آزادی، فرهنگسرای نیاوران، سالن میلاد نمایشگاه بین المللی هر کدام میزبان دو اجرای هنری  هستند و برج میلاد یک کنسرت در برنامه خود دارد. جزئیات این برنامه ها به شرح زیر است:
 
تالار وحدت:  
اولین اجرای روز یکشنبه در تالار وحدت، اجرای « ارکستر مهر» به سرپرستی ناصر ایزدی ساعت 18:30 است و سانس بعدی تالار وحدت ساعت 21:30  به اجرای «کر نامیرا» به سرپرستی فرهاد هراتی و گروه «کر فیلارمونیک ایران» به سرپرستی علیرضا شفقی نژاد تعلق دارد.
 
سالن رودکی:  
«ارکستر بادی کارا» به رهبری بردیا کیارس در سانس اول یعنی ساعت 18:30 در سالن رودکی به هنرنمایی می پردازند و آرمین قیطاسی  ساعت 21:30 ، « ترانه های ماندگار» را اجرا می کند.
 
برج آزادی:
برج آزادی میزبان «کیان پورتراب» و گروه «بمرانی» است که اجراهای تلفیقی خود را به ترتیب در ساعت های 18:30 و 21:30 به روی صحنه می برند.
 
فرهنگسرای نیاوران:
این فرهنگسرا روز یکشنبه ، در بخش بانوان ساعت 18:30 اجرای « گروه ژیوار» به سرپرستی ژیوار شیخ الاسلامی و ساعت 21:30 اجرای «گروه نگین» به سرپرستی نگین سریر را در برنامه خود دارد.
 
سالن میلاد نمایشگاه بین المللی:
اولین برنامه این سالن ساعت 19 اجرای «شهرام شکوهی» است و پس از آن در ساعت 22 «امید حاجیلی» به روی صحنه می رود.
 
برج میلاد:
برج میلاد نیز این شب ساعت 21:30 میزبان «سالار عقیلی» در «ارکستر راز و نیاز» است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها