أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۰۹۰۲۳
زمان انتشار: ۱۸:۲۶     ۲۶ دی ۱۳۹۵
شمار امضاهای طومار «اسنودن را ببخشید» از مرز یک میلیون امضا گذشت.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، شمار امضاهای طوماری که از ماه سپتامبر سال 2016 تاکنون با هدف صدور فرمان عفو «ادوارد اسنودن» کارمند سابق آژانس امنیت ملی آمریکا از سوی «بارک اوباما» رئیس‌جمهور آمریکا تهیه شده بود، از مرز یک میلیون امضا گذشت.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، این طومار اینترنتی که از ماه سپتامبر گذشته در حال جمع‌آوری امضاهای حامیان بخشش اسنودن است، در وبسایت pardonsnowden.org قرار داده شده و تا پایان دوران ریاست جمهوری اوباما فعال خواهد بود.
در متن این طومار خطاب به اوباما آمده است: ما از سراسر جهان از شما می‌خواهیم با استفاده از اختیارات ریاست جمهوری که دارید، اسنودن را ببخشید. ما به این مسئله واقفیم که شما طی آخرین روزهای حضورتان در مقام ریاست جمهوری، با شمار زیادی درخواست مواجهید اما امیدواریم به سرنوشت اسنودن نیز اهمیت بدهید.

از سوی دیگر، ادوارد اسنودن نیز که هم‌اکنون در تبعید خودخواسته در روسیه به سر می‌برد نیز از هواداران خود به خاطر راه انداختن این طومار تشکر و در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی توئیتر نوشته است که « این پایان جنگ نیست، بلکه آغاز یک حرکت است.»

وی همچنین گفته است: «مهم نیست که رئیس‌جمهور کنونی یا رئیس جمهوری دیگر به جنگ با افشاکنندگان اسرار پایان دهد. شما پیامتان را از طریق تاریخ رساندید. من نگران آن بودم که هیچکس به این مسئله توجه نکند اما اشتباه می‌کردم.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها