أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۰۹۰۳۵
زمان انتشار: ۱۸:۵۷     ۲۶ دی ۱۳۹۵
استقلال در حالی در آستانه جذب آندرانیک تیموریان و سرور چپاروف قرار دارد که این تصمیم سرمربی استقلال در میان بازیکنان اصلی تیمش یک مخالف جدی دارد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرورزشی، امید ابراهیمی هافبک ملی پوش استقلال که به عنوان مهم ترین بازیکن این تیم در مرکز زمین شناخته می شود در صحبت با هم تیمی هایش بابت این تصمیم از سرمربی استقلال انتقاد کرده است.

 

استقلال در پست هافبک دفاعی نیاز زیادی به خرید بازیکن دارد و منصوریان از همین رو به دنبال جذب آندرانیک و جپاروف رفت تا یکی از این بازیکنان مکمل ابراهیمی در مرکز زمین باشد اما به اعتقاد ابراهیمی بهتر بود بازیکنی جوان برای این پست خریداری می شد و نه دو هافبک که بالای ۳۴ سال. امید برای اینکه نقش مفید تری برای حضور در برنامه های هجومی استقلال پیدا کند نیاز به بازیکنی جنگنده در کنار خود دارد بازیکنی که دوندگی بالایی داشته باشد و در مرکز میدان با تمام وجود بجنگد. مانند نقشی که کمال کامیابی نیا در پرسپولیس ایفا می کند. این ویژگی در آندرانیک و جپاروف نیز وجود داشته اما در سال های گذشته. آندرانیک به دلیل افت در کیفیت جندگندگی اش که با توجه به بالا رفتن سن و سالش هم طبیعی است حتی موقعیتش در ترکیب تیم ملی را نیز از دست داده است.

 

چنین وضعیتی در بازی بازیکنانی همچون آندرانیک به چشم می آید چون سبک بازی اش بر اساس دوندگی و جندگندگی شکل گرفته است. اما در عین حال بازیکنی مانند ایمان مبلعی هم هست که در این سن و سال همچنان مورد توجه بهترین تیم ها قرار دارد که دلیلش این است که محور فوتبالش با جنگندگی شکل نمی گیرد و کافی است در هر دیدار با چند ارسال و یا پاس های کلیدی تیمش را به گل برساند.

 

طبق شنیده های ما ابراهیمی با تصمیم منصوریان برای این دو خرید مخالف بوده و ترجیح می داده حداقل یکی از از خریدهای استقلال در این پست یک بازیکن جوان باشد. 

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها