کد خبر: ۴۰۹۰۳۷
زمان انتشار: ۰۱:۲۹     ۲۷ دی ۱۳۹۵
نادر طالب زاده گفت:‌ گروه برنامه سازی «ثریا» افرادی هستند که مخاطب را می‌شناسند و می‌دانند که مردم به آنها توجه می‌کنند. ما فقط یک گروه مثل «ثریا» داریم و حتی دو تا هم نیستند و باید تکثیر شوند.
به گزارش پایگاه 598، «نادر طالب زاده» تهیه کننده و مجری برنامه «عصر» در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس گفت: این روزها مشکلاتی برای برنامه «ثریا» پیش آمده که امیدوارم یه زودی حل شود. بعید می‌دانم که شبکه یک سیما دست به حذف این برنامه بزند و باورم نمی‌شود. چراکه کمتر از یکسال پیش رهبر معظم انقلاب درباره این برنامه صحبت کرده و از آن تعریف کردند.

وی ادامه داد: حتی مدتی پیش که برای جشنواره عمار در کنار گروه ثریا کار می‌کردیم، آقای علی عسکری رئیس سازمان صدا و سیما طی تماسی گفتند که در جشنواره عمار حتما از گروه تولید برنامه «ثریا» استفاده کنید و از این گروه تقدیر کردند.

این مستندساز در ادامه بیان داشت:‌ همچنین آقای عسکری سفارش کرده بودند که مشورت چند گروه را حتما در جشنواره عمار داشته باشید که یکی از آنها گروه برنامه «ثریا» بودند.

طالب زاده ادامه داد: این گروه کارشناسان قوی دارد و با نقدهایی که به مسائل مختلف اجتماع می‌کند، می‌تواند در جهت بهبود این موضوع‌ها برآید، حال نه به عنوان دشمن بلکه کمک حال این ارگان‌ها باشند. اینکه ما از حضور چنین برنامه‌ای هراس داشته باشیم درست نیست. این در حالی است که انتقادهای «ثریا» به نفع سازمان‌های مختلف است و می‌توانند مشکلاتشان را از این طریق حل کنند، ‌وگرنه اینها به رسانه‌ها کشیده نمی‌شد.

وی ادامه داد: ترسیدن از این نقدها بیشتر به محافظه کاری دولتی‌ها برمی‌گردد، در صورتیکه نقد باعث اصلاح امور شده و مسائل را باز می‌کند نه بسته که خلاف تمامی معیارهای ما است. من همیشه از علاقه‌مندان این برنامه هستم. این گروه، پویا و بزرگ است و همه عوامل تحصیلکرده دانشکده شریف هستند که در برنامه «راز» هم بیش از 30 بار از آنها به عنوان کارشناس استفاده کرده‌ام.

مجری و طراح برنامه «راز» درباره اینکه چرا این اتفاق باید برای برنامه‌ای چون «ثریا» بیفتد؟ نیز گفت: حقیقت این است که با شناختی که از آقای عسکری و مدیر شبکه یک دارم، بعید می‌دانم چنین اتفاقی برای این برنامه بیفتد. نقدهایی به خاطر کلیت سیاست گذاری‌های شبکه وجود دارد، اما گروه برنامه سازی «ثریا» افرادی هستند که مخاطب را می‌شناسند و می‌دانند که مردم به آنها توجه می‌کنند. ما فقط یک گروه مثل «ثریا» داریم و حتی دو تا هم نیستند و باید تکثیر شوند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها