يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۰۹۰۶۶
زمان انتشار: ۰۹:۵۴     ۲۷ دی ۱۳۹۵
نماینده سابق مردم تهران در مجلس با بیان اینکه حرکت جبهه مردمی انقلاب اسلامی یک گام به جلو است گفت: دوستان زمینه مشارکت استان‌ها و شهرستان‌ها را فراهم کنند تا برگزیدگان آنها حرف آخر را بزنند.
به گزارش پایگاه 598، علیرضا زاکانی نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، با اشاره به اهداف و رویکردهای جبهه مردمی انقلاب اسلامی اظهار داشت: این حرکت یک گام به جلو است و دوستان باید سعی کنند جامعیت خودشان را افزایش دهند.

زاکانی افزود: جبهه مردمی نیروهای انقلاب باید بتوانند زمینه مشارکت استان‌ها و شهرستان‌ها را فراهم کند تا گزیده‌های استان‌ها و شهرستان‌ها حرف آخر را بزنند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در صورت تحقق این امر نتیجه مطلوب جبهه مردمی نیروهای انقلاب حاصل خواهد شد، تاکید کرد: حتماً از گذشته بهتر است و نتیجه بهتری هم خواهد داشت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها