أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۰۹۱۱۸
زمان انتشار: ۱۲:۰۹     ۲۷ دی ۱۳۹۵
ماموران پليس شهرستان سبزوار عامل کلاهبرداري يک ميليارد و ۳۵۰ ميليون ريالي وام‌هاي خانگي از ۱۵ شهروند را شناسايي و دستگير کردند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از آرمان، سردار بهمن اميري مقدم فرمانده انتظامي استان خراسان رضوي در گفت‌وگو با پايگاه خبري پليس، گفت: در پي شكايت چند شهروند سبزواري مبني بر کلاهبرداري از آنها در صندوق وام خانگي موضوع در دستور کار تيمي از پليس ماموران پليس آگاهي قرار گرفت.
 
وي با بيان اينکه در بررسي اظهارات شاکيان پرونده مشخص شد خانمي ميانسال با جلب اعتماد تعدادي از ساکنان محله توحيد شهر، صندوق قرض الحسنه خانگي راه اندازي و پس از گذشت مدتي از دريافت سپرده‌هاي افراد تاکنون قرعه به نام هيچکدام از اعضا نيفتاده است، بيان داشت: پس از چند مرحله پيگيري، يکي از اعضا عنوان داشت که قرعه به نام شخصي ديگر افتاده که به تازگي از محل متواري شده است.
 
سردار اميري مقدم تصريح کرد: کارآگاهان دايره مبارزه با جعل و کلاهبرداري پليس آگاهي شهرستان سبزوار با کمک مالباختگان چهره فرضي متهم را ترسيم و با يک سري تحقيقات گسترده ميداني محل اختفايش را شناسايي و با هماهنگي مقام قضائي او را دستگير کردند.
 
اين مقام انتظامي عنوان کرد: اين متهم ۴۹ساله در بازجويي‌هاي به عمل آمده در مواجهه با تعدادي از مالباختگان به کلاهبرداري از ۱۵ شهروند به مبلغ يک ميليارد و ۳۵۰ ميليون ريال با راه‌اندازي صندوق قرض الحسنه خانگي اعتراف کرد.
 
فرمانده انتظامي استان خراسان رضوي با اشاره به معرفي متهم به دادسرا از شهروندان خواست در صورت شکايت مشابه به پليس آگاهي سبزوار واقع در خيابان نواب صفوي جنب سينما بهمن مراجعه يا از طريق شماره تلفن ۴۴۲۲۷۶۶۲ شکايت خود را در اين رابطه مطرح کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها