أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۰۹۱۷۷
زمان انتشار: ۱۵:۲۷     ۲۷ دی ۱۳۹۵
امروز برخلاف آنکه بورس تهران شروعی خوب را در دستورکار خود قرار داده بود، در پایان معاملات به رشد 11 واحدی اکتفا کرد.
به گزارش پایگاه 598، امروز برخلاف آنکه بورس تهران شروعی خوب را در دستورکار خود قرار داده بود، در پایان معاملات به رشد 11 واحدی اکتفا کرد.

به گزارش تابناک اقتصادی، امروز دوشنبه 27 دی ماه، معاملات گروه خودرو تحت فشار فروش بود؛ با این حال نماد خگستر در 4 درصد مثبت در قیمت 4069 ریال و خودرو در 1.3 درصد مثبت در قیمت 2830 ریال معامله شد. فشار عرضه در قطعه سازانی نظیر خموتور، خمحور و خاهن بیشتر بود.

در گروه رایانه، نماد آپ پس از عرضه صف خرید 4 میلیونی خود با افزایش فشار فروش مواجه شد ولی در پایان متعادل و در قیمت 16490 ریال معامله شد.

از شایعات و شنیده‌های امروز می‌توان به ثفارس اشاره کرد؛ شنيده‌ها حکایت از فروش هتل نيكان و شناسايى سود به علت در پيش بودن موعد مجمع عمومى و تقسيم سود دارد. در ونيرو نیز خبرها حاكى از افزايش سرمايه با واگذارى زمين و سوله اشتهارد و شركت صانير و بيمه سينا و زمين‌هاى نور است كه بدين ترتيب نقدينگى به فعاليت‌هاى مولد وارد شود.

در طرف دیگر بازار، معاملات گروه ساير واسطه گري‌هاي مالي اکثرا پر تقاضا و در سقف قیمتی دنبال شدند. ولساپا با جابه‌جایی 8.6 میلیون سهم، صف خرید 2.5 میلیونی داشت. در میانه بازار، شاخص کل بورس با رشد 39 واحدی در ارتفاع 79 هزار و 112 واحد قرار گرفت.

معاملات گروه فلزات امروز اکثرا در حاشیه دنبال شدند. معاملات گروه روی نیز تحت فشار فروش اکثرا در دامنه منفی قرار داشتند. فولاد با جابه‌جایی 14 میلیون سهم متعادل و مثبت در قیمت 1440 ریال دنبال شد. در گروه منفی کانه‌های غیر فلزی تک سهم، کبافق در قیمت 17405 ریال صف خرید خود را حفظ کرد.


در پایان معاملات امروز، شاخص کل بورس با رشد 11 واحدی به عدد 79 هزار و 8 واحد رسید. شاخص هم وزن نیز 6 واحد رشد کرد و به عدد 15 هزار و 453 واحد منتقل شد. ارزش معاملات در این روز عدد 2129 میلیارد ریال را نشان داد. بیشترین تاثیر مثبت بر شاخص را نمادهای شبندر با 29 واحد و بیشترین تاثیر منفی بر شاخص را نماد خساپا با 26 واحد به عهده داشتند. بیشترین ارزش معاملات غیربلوک نیز به نماد آپ با 136.8 میلیارد ریال تعلق گرفت.

در فرابورس نیز شاخص کل با رشد 5 واحدی به عدد 831 واحد رسید. ارزش معاملات نیز 1353 میلیارد ریال شد. بیشترین تاثیر بر شاخص را نمادهای ارفع با  0.67 واحد منفی و زاگرس با 1.5 واحد مثبت به عهده داشتند. بیشترین ارزش معاملات غیربلوک نیز از آن نماد ارفع با 35 میلیارد ریال بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها