يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۰۹۱۸۲
زمان انتشار: ۱۵:۲۹     ۲۷ دی ۱۳۹۵
اسطوره سرخ پوشان پایتخت توصیف جالبی درباره پرسپولیس برانکو ایوانکوویچ بر زبان آورد.
به گزارش پایگاه 598، علی پروین را باید یکی از حامیان اصلی برانکو ایوانکوویچ در پرسپولیس نامید. اسطوره سرخ پوشان پایتخت همواره به حمایت و ستایش از سرمربی کروات پرسپولیس پرداخته است.

 

بازیهای خوب پرسپولیس در فصل جاری پروین را هم به وجد آورده و سلطان بارها از تیم محبوب خود به عنوان شانس اصلی کسب عنوان قهرمانی سخن به میان آورده است.

 

پروین این بار هم به ستایش از پرسپولیس پرداخت و این جمله جالب را درباره تیم برانکو بر زبان آورد. او گفت: هر جا توپ است 6 تا پرسپولیسی هم هستن.

 

اسطوره سرخ پوشان از یک طرف از دوندگی و تلاش زیاد تیم برانکو به وجد آمده و از طرف دیگر هم با به بکار بردن عدد 6 به یک رویداد مهم تاریخی اشاره کرد که به یاد آوردن آن هواداران پرسپولیس را بسیار خوشحال می کند و به آنها احساس افتخار می دهد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها