يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۰۹۱۸۸
زمان انتشار: ۱۷:۵۹     ۲۷ دی ۱۳۹۵
مدیر روابط عمومی مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام با تایید خبر پلمپ دفاتر مشاوران هاشمی رفسنجانی گفت: این اقدام یک روال اداری و طبیعی است که به زودی برطرف می‌شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از نسیم، محمد حسن مشکوری درباره علت پلمپ دفاتر مشاوران آیت الله هاشمی رفسنجانی رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام با تایید خبر پلمپ دفاتر مشاوران آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: این اقدام یک روال اداری و طبیعی است که به زودی برطرف می شود.

وی افزود: این اقدام روال طبیعی و مربوط به تمامی شخصیت های برجسته است و دلیل آن نیز محفوظ بودن اسناد و مدارک دارای طبقه بندی است.

مدیر روابط عمومی مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: پلمپ شدن دفاتر مشاوران آیت الله هاشمی رفسنجانی با دستور حراست مجمع تشخیص مصلحت نظام صورت گرفته و این محدودیت به زودی برطرف می شود.

دفتر یاسر هاشمی، علی محمد بشارتی، مرتضی الویری، حجج اسلام عباسی فرد، نوری شاهرودی، لطفی، رستگاری، یونسی ومرادی نیز که از مشاوران رییس مجمع تشخیص بوده اند، در طبقه هشتم ساختمان مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع پلمب شده است.

توضیح وکیل خانواده هاشمی درباره پلمپ دفتر مشاوران آیت‌الله در مجمع

محمود علیزاده طباطبایی، وکیل خانوادگی مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی نیز گفت: پلمپ دفتر مشاوران رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام از طرف مقام قضایی نبوده است و از طرف مجموعه اداری مجمع تشخیص مصلحت نظام انجام شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها