أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۰۹۱۹۱
زمان انتشار: ۲۰:۲۰     ۲۷ دی ۱۳۹۵
سخنگوی سپاه گفت: هراز‌چند گاهی عناصر غرب‌گرای سست روحیه که درک و فهم درستی از فضای امنیت ملی و الزامات بازدارندگی کشور در مقابل تهدیدات بیگانگان ندارند، به عمد یا ناخود آگاه، پژواک صدای دشمنان می شوند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، در پی اظهارات اخیر یکی از نمایندگان مجلس شورای  اسلامی پیرامون رزمایش‌های موشکی و به کارگیری لفظی نسنجیده در این خصوص، سردار رمضان شریف مسئول روابط عمومی کل سپاه گفت: هر از چند گاهی عناصر غرب‌گرای سست روحیه که درک و فهم درستی از فضای امنیت ملی و الزامات بازدارندگی کشور در مقابل تهدیدات بیگانگان و نیز اقتدار، عزت و سربلندی ملت ایران ندارند، به عمد یا ناخود آگاه، پژواک صدای دشمنان می شوند.

وی بکارگیری تعابیر موهن در مذمت رشد و توسعه قدرت بازدارندگی موشکی را امری ناپسند دانست و تصریح کرد: اینگونه سخن گفتن پیرامون اقتدار موشکی ایران اسلامی که  تاکنون نقش تعیین کننده‌ای در خاموش کردن آرزوهای شوم دشمنان داشته است، افکار عمومی را نسبت به این حقایق روشن، مشوش و نگران می‌کند.

سخنگوی سپاه  پاسداران انقلاب اسلامی در پایان تأکید کرد: اینگونه افراد باید بدانند در پیشگاه ملت ایران تحقیر می‌شوند.

به گزارش فارس، علی مطهری اخیرا در یک مصاحبه گفته بود: تلاش برای اجرا نشدن برجام از طریق «موشک‌پرانی» و ایجاد بهانه‌های حقوق بشری برای دشمن و هر معترضی را فتنه‌گر خواندن، همه اینها به انقلاب ما ضربه زده است. اینها انقلابی‌گری نیست، اقداماتی است که از روی کم‌عقلی یا هواهای نفسانی و کسب قدرت به هر وسیله ممکن است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۶
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
علی
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۶ - ۲۷ دی ۱۳۹۵
۳
۱
الله اکبر
پاسخ
ناشناس
-
۲۰:۳۸ - ۲۷ دی ۱۳۹۵
۴
۲
بنظر میرسد تهمت های دشمنان به ایران اسلامی از دهان آقای مطهری در میاد . برای ایشان متاسف و از خداوند عاقبت به خیری مسئلت می کنیم .
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۹ - ۲۷ دی ۱۳۹۵
۴
۲
فتنه گران و استکبار از اتفاق از کانال همین اقازاده های بی تجربه و ناشی که فقط بواسطه نان نیک پدرانشان صاحب مقام و منصبی شده اند وارد میشوند !!
پاسخ
داود
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۰۷ - ۲۸ دی ۱۳۹۵
۴
۲
نوكري كد خدا براي عده اي به وظيفه تبديل شده . پسر كو ندارد نشان از پدر تو........
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۱۷ - ۲۸ دی ۱۳۹۵
۳
۱
علی مطهری یک موجود ساده به تمام معناست
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۲۲ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۵
۰
۰
کارتون پینوکیو یادتونه وقتی گربه نره و روباه مکار سکه هاشو چال کردن و اب دادن تا سبز بشه و درخت سکه بهش بدن اما همون چند تا سکه رو هم ربودن قصه روحانی و ظریف و مطهریه با ابن تفاوت هنوزم خودشونو به نفهمی میزنن و به منتقدین توهین هم میکنن
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها