أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۰۹۲۲۹
زمان انتشار: ۰۹:۴۹     ۲۸ دی ۱۳۹۵
انتخاب گذرواژه یا همان پسورد، کار سخت و دشواری نیست، اما تجربه نشان داده است بیشتر کاربران در این امر دقتی را که باید انجام نمی‌دهند و گذر‌واژه‌هایی راحت و قابل پیش‌بینی را انتخاب می‌کنند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارنت، بسیاری از کاربران بر این باور هستند که هکرها و خرابکاران رایانه‌ای با دانش بسیار و تسلط بر علو م‌رایانه‌ای، قادر به هک کردن همه  حساب‌های کاربران هستند. در حالی که هکرها در بیشتر مواقع برای نفوذ سعی می‌‌کنند گذرواژه‌های کاربران را حدس بزنند!

اینجاست که انتخاب گذرواژه‌‌های ضعیف و قابل پیش‌بینی کار دستِ کاربر می‌دهد. بیشتر کاربران به انتخاب گذرواژه‌‌هایی نظیر ۱۲۳۴۵۶ یا qwertyu رغبت دارند، این‌گونه گذرواژه‌‌ها بسیار راحت و ساده هستند و در نتیجه کاربر هرگز آن‌ها را فراموش نمی‌کند. از طرف دیگر انتخاب چنین گذرواژه‌هایی بهانه خوبی را به دست هکرها می‌‌دهد تا به راحتی به حساب کاربری نفوذ پیدا کنند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها