کد خبر: ۴۰۹۳۲۶
زمان انتشار: ۱۵:۴۲     ۲۸ دی ۱۳۹۵
زمان و جزئيات پيش‌فروش اينترنتي بليت‌هاي جشنواره فيلم فجر در تهران و شهرستان‌ها اعلام شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، محمدرضا فرجي مدير امور سينماهاي سي و پنجمين جشنواره فيلم فجر اعلام كرد: پيش‌فروش اينترنتي بليت‌هاي جشنواره فيلم فجر، از 8 صبح جمعه اول بهمن ماه براي شهر تهران و 8 صبح دوشنبه چهار بهمن ماه براي شهرستان‌ها آغاز خواهد شد.

وي ادامه داد: علاقمندان مي‌توانند با مراجعه به سايت ويژه پيش‌فروش اينترنتي سي و پنجمين جشنواره فيلم فجر به آدرس: cinogram.com بليت خود را خريداري كنند. بليت‌هاي خريداري شده به آدرس افراد در حساب كاربري خريداران با پيك ارسال خواهد شد.

• بازه زماني پيش‌فروش بليت‌ها در تهران

بر اساس اعلام مدير امور سينماهاي سي و پنجمين جشنواره فيلم فجر، پيش‌فروش بليت‌ها در تهران از ساعت 8 صبح جمعه اول بهمن ماه آغاز مي‌شود و ساعت 12 شب دوشنبه 4 بهمن ماه به پايان خواهد رسيد.

• بازه زماني پيش‌فروش بليت‌ها در شهرستان‌ها

بر همين اساس، پيش‌فروش بليت‌ها در شهرستان‌ها از ساعت 8 صبح دوشنبه چهارم بهمن ماه آغاز مي‌شود و ساعت 12 شب پنج‌شنبه 7 بهمن ماه به پايان خواهد رسيد.

فرجي ادامه داد: همچنين علاقمندان امسال مي‌توانند بليت‌هاي خريداري شده خود را در نرم‌افزار تلفن همراه خود مشاهده نمايند، اما براي ديدن فيلم‌ها همراه داشتن بليت كاغذي الزامي خواهد بود.

وي افزود: علاقمندان خريد بليت پس از ورود به سايت و ثبت نام با كدملي و مشخصات خود مي‌توانند اقدام به خريد بليت كنند و هر كاربر با كد ملي مشخص، امكان انتخاب حداكثر چهار سانس از سينماها و در هر سانس حداكثر 2 بليت را خواهد داشت.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها