يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۰۹۳۸
زمان انتشار: ۱۵:۴۳     ۲۹ بهمن ۱۳۹۰
گزارشی از محتوای فرهنگی شبکه من و تو (۱):
شاید بتوان بزرگترین علت ضعف و بی حاصلی آموزش های دینی در مدارس و دانشگاه ها را دوری و بی اطلاعی تدارک بینان اینگونه آموزش ها از فضای سنگین هجمه فرهنگی دشمن دانست. طلاب و متدینین ما بدلیل عدم رصد ماهواره های فارسی زبان و حتی سینمای ایران، به مانند شهر نشینانی شده اند که از خط مقدم جبهه فرهنگ فقط گه گداری اخبار ناقصی می شنوند و این اخبار چند لایه تضعیف شده را، آنقدر سخیف می یابند که با پاسخی سطحی از کنار آنها عبور می کنند.غافل از اینکه در خط مقدم جنگ فرهنگی، یعنی رسانه های تصویری، ذهن و قلب مخاطب ایرانی درگیر آنچان موشک بارانی است که شاید همان افراد لحظه ای تحمل آن را نداشته باشند.
سرویس نقد رسانه پایگاه 598 - شاید بتوان بزرگترین علت ضعف و بی حاصلی آموزش های دینی در مدارس و دانشگاه ها را دوری و بی اطلاعی تدارک بینان اینگونه آموزش ها از فضای سنگین هجمه فرهنگی دشمن دانست. طلاب و متدینین ما بدلیل عدم رصد ماهواره های فارسی زبان و حتی سینمای ایران، به مانند شهر نشینانی شده اند که از خط مقدم جبهه فرهنگ فقط گه گداری اخبار ناقصی می شنوند و این اخبار چند لایه تضعیف شده را، آنقدر سخیف می یابند که با پاسخی سطحی از کنار آنها عبور می کنند. غافل از اینکه در خط مقدم جنگ فرهنگی، یعنی رسانه های تصویری، ذهن و قلب مخاطب ایرانی درگیر آنچان موشک بارانی است که شاید همان افراد لحظه ای تحمل آن را نداشته باشند. بنا به چنین ضرورتی،

 سرویس نقد رسانه 598 قصد دارد طی روزهای آینده، بطور منظم گزارشی از برخی محتواهای شبکه های ماهواره ای فارسی زبان ارائه دهد. آنچه می آید، قسمت اول از پیامدهای شبکه "من و تو" می باشد.


من و تو: بزرگترین خطا در ازدواج، ازدواج سنتی است


بزرگترین خطا در ازدواج، ازدواج سنتی است چرا که در این ازدواج ها فرصت شناخت برای طرفین وجود ندارد.



کارشناس شبکه "من و تو" در برنامه "من و تو پلاس" گفت: « بزرگترین خطا در ازدواج، ازدواج سنتی است. ممکن است به خیلی ها بربخورد ولی این یک واقعیت است چرا که در این ازدواج ها فرصت شناخت برای طرفین وجود ندارد. در این ازدواج ها ابتدا مراسم شیرینی خوران است بعد هم تعیین مهریه و بله برون. و بعد مشخص می کنند که خرج و مخارج را چه کسی باید بپردازد و دعوا ها هم از همین جا شروع می شوند.»

این کارشناس سپس در جواب سوال مجری برنامه که پرسیده بود آیا برای حل این مشکل راهکاری دارید افزود: « اولا شخص باید خودش را خوب بشناسد وبه مسائل عمقی دقت کند و ببیند آیا این شخص برایش مناسب است؟ آیا من برای او مناسب هستم؟ البته سن ازدواج هم خیلی مهم است. آخر دختر 18 یا 20 -25 ساله آمادگی برای ازدواج دارد؟ حتی ممکن است شخص 30-35 ساله و حتی 40ساله هم برای ازدواج آمادگی نداشته باشد».

البته باید توجه داشت که کارشناس شبکه من و تو نگفت که در ازدواج های سنتی دوره ای به نام دوره نامزدی وجود دارد و این دوره حداقل چند ماه طول می کشد و دختر و پسر در این دوره فرصت کافی برای شناخت همدیگر را دارند. و نگفت که اگر سن مناسب برای ازدواج 20 تا 35 و حتی 40 سالگی نیست پس سن مناسب برای ازدواج چند سالگی است؟

ناگفته نماند که این کارشناس که ازدواج بعد از 30-35 سالگی را مناسب می داند در مقابل دانشمندان که معتقدند باردار شدن زن بعد از 35 سالگی هم برای زن و هم برای جنین خطرناک است و بهترین سن برای بارداری بین 18 تا 35 سالگی است چه جوابی دارد؟

لازم به ذکر است که آیا صحبتهای کارشناس شبکه من و تو در پاسخ به درخواست مجری برنامه که از وی خواست راهکاری برای حل مشکلات مطرح شده ارائه دهد یک راهکار است؟

 
من و تو: چطور با سکس ثروتمند شوید

شبکه 'من و تو' با تهیه گزارشی پرداختن به مسائل سکسی را موجب ثروتمند شدن دانست.

اين شبکه برای نشان دادن راه های ثروتمند شدن گزارشی از یکی از ثروتمندان غربی تهیه کرده و در این گزارش اقدام به ترویج روابط نامشروع کرد.



در این گزارش، پرداختن به سکس را موجب ثروتمند شدن هر انسانی دانسته و اعلام کرد: «می توان از اشتیاق عمومی که در مسائل سکسی است استفاده کرد و با فعالیت در این زمینه به زودی تبدیل به یک ثروتمند شد.«
پخش این گزارش از شبکه من و تو نشان دهنده شدت انحطاط فرهنگ غربی است که برای رسیدن به پول بدون هیچ خجالتی حاضرند دست به هر کاری بزنند .


من و تو : مهریه ظلم به زن و مرد است


شبکه من وتو درتاریخ10سپتامبر(19شهریور) در برنامه ای به بررسی و تحلیل مهریه در ایران پرداخت و عنوان کرد: «مهریه عادلانه نیست و یک نوع نگاه جنسیتی به زن می باشد.»

کارشناس این برنامه ابراز داشت: «تعبیری که ما در جامعه از زن داریم موجودی ضعیف است که نمی تواند خودش را سر پرستی کند و یک نفر دیگر به صورت یک مالک او را به عقد خودش در می آورد و جزء املاک آن مرد می ­شود.»

کارشناس برنامه سپس عنوان کرد: «مهریه، دختران را در شرایط عدم امنیت و مورد ظلم واقع شدن قرار می دهد و این باعث خشم نهفته زنان نسبت به مردان می شود.»

گفتنی است این اظهارات در حالی است که چیزی که در اسلام به عنوان مهریه بر عهده مرد قرار داده شده است،هدیه ای است که مرد برای همسر آینده تعیین می کند و علاوه بر آنکه مهر و محبت خود را نثار همسر می کند و موجب تقویت بنیان خانواده می گردد، ذخیره ای مالی و مادی برای زن است تا نسبت به وضعیت آینده اقتصادی خود اطمینان داشته باشد.

البته متاسفانه بعضی ها با ایجاد انحراف در این قانون صحیح ، هدف اصلی این حکم الهی را عملا دگرگون می­کنند.
شایان ذکر است ، شبکه من وتو با وجود آنکه رسوم زشت غربی همچون روابط نامشروع را ترویج می کند اما وقتی نوبت به احکام اسلامی می رسد حتی احکامی را که فوائد و خوبی های آنها کاملا واضح است را نیز نادیده می گیرد و به مقابله با آنها می پردازد.


من و تو: ترویج همجنس گرایی و قبح زدایی از آن


شبکه من وتو در تاریخ 20/4/90در برنامه"بفرمایید شام" که با حضور 4 مهمان زن برگزار شد، با پخش شرابخواری آنان و با گفتار زشت و زننده مهمانان به ترویج همجنسگرایی و بی اشکال بودن این قضیه کرد.



یکی از مهمانان برنامه عنوان کرد: اشکالی ندارد انسان لزبی (همجنس باز زن ) باشد همه دوستان صمیمی من " گی" (همجنس باز مرد) هستند. شایان ذکر است با توجه به اینکه از گفتار این زنان مشخص میشد که همگی متاهل هستند اما به راحتی درباره دوستان مرد خود اظهار نظر میکردند.

در ادامه مهمانان برنامه که در نوع گفتار با کلامی زشت و زننده سخن میگویند به نوع رفتار و ارتباط با همجنس بازان پرداختند و نوع ارتباط با این افراد را بی اشکال عنوان کردند.

 
من و تو: می توان شیعه بود و مشروب هم خورد

شبکه من وتو در تاریخ21سپتامبر(30شهریور) در یکی از برنامه های خود میهمانان این برنامه را که به رقص و پایکوبی و همچنین خوردن شراب مشغول بودند شیعه معرفی کرد.



این برنامه از 4نفر میهمان زن و مرد تشکیل می شد که به طور مکرر رقص مختلط آنان نشان داده می شد و متاسفانه در پشت سر این افراد تابلویی نصب بود که بر روی آن نام مقدس امام علی(ع)نقش بسته بود.

به نظر می رسد این برنامه با نشان دادن مکرر رقص و مشروبات الکلی همراه با تابلوی یا علی(ع)مدد به دنبال این است تا به مخاطبین ایرانی خود که اکثرا شیعه هستند القاء کند که می توان مشروب خورد و با زن نامحرم رقصید و شیعه هم بود!؟ که این همان اسلام التقاطی است که غربی ها به شدت دنبال ترویج آن هستند می باشد.

ضمن آنکه این شبکه تلاش دارد با نشان دادن هر چه ایرانی تر و اسلامی تر نشان دادن فضای ضد دینی برنامه های خود تاثیرگذاری بیشتری بر روی مخاطبین داشته باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۵۳
در انتظار بررسی: ۵
* نظر:
ارسال نظرات
سپهر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۴۵ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۰
۱۶
۲۱
کامل پخش کن ببینیم دیگه این کارا چیه . خودتم انگار بدت نمیاد.کیفیت عکسا خوبه.
با تشکر
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۲۳ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۰
سپهر جان
بد آموزی داشته بید جیگر ...
نوری وفا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۲۳ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۰
کیفیت محتوی را رها کردی و به کیفیت عکس می پردازی؟
این است مخاطب فهمیده ایرانی !!!
محمدرضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۴۸ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۰
۷۹
۹
با تشکر از گزارش بسیار خوبتان
حتما دنبال میکنم
پاسخ
ف
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۱۲ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۰
حتما دنبال می کنی؟؟؟؟؟ منظورت برنامه های "من و تو"ه؟
اسد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۱۱ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۰
598 مبلغ شبکه منوتو شده که ما هم بریم نگاه کنیم . این هم یک نوع تبلیغه
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۰۵ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۰
۲۴
۱۰
گزارش خوبی بود.
وقتی آن قسمت از گزارش که مربوط به بحث مهریه بود میخواندم یاد مطلبی افتادم که حیفم آمد نگم:
در نظام حقوقی بعضی از کشور های اروپایی از جمله فرانسه که مهد حقوق معرفی میشود اداره کردن کلیه ی اموال زن به مرد محول شده است و این به معنای این است که زن بدون اجازه و نظر شوهر خود حق هیچ گونه تصرف در اموال خود مثل معامله و تجارت با آن را ندارد!
(رجوع کنید به ماده 1428 قانون مدنی فرانسه)
پاسخ
محمد سلیمانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۲۲ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۰
۲۶
۵
لطفا در صورت توان به میزان نقد این شبکه های ماهواره ای، راهکار عملی و البته علمی هم برای صدا و سیمای ملی ارائه فرمائید.
با تشکر از تولید مطالب مفید و ارزنده در سرویس فرهنگی 598
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۴۰ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۰
۲۲
۲۲
نشستي با بر و بچ نگاه كردي حالشو بردي حالا داري واسه ما تعريف ميكيني؟
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۹ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۰
نه که تو نمی بینی؟
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۵۱ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۰
۶۵
۹
با سلام
من یه طلبه ام اگه بخوام این وقایع را رصد کنم احتیاج به ماهواره دارم و به دو دلیل نمیتونم ماهواره داشته باشم
1) باعث بدبینی مردم میشود(اتقوا من مواضع التهم)
2) باعث دست به کار شدن برادران محترم نیروی انتظامی میشود که متاسفانه آنها هیچ فرقی بین افراد لابالی که ماهواره دارند و افراد تحصیل کرده نمی گذارند
پاسخ
عبدالله ...
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۰ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۰
تشریف ببرید از اداره کل ارشاد اسلامی استانتان مجوزی برای فقط تحقیق دریافت نمائید و از ماهواره استفاده تحقیقاتی و رصدی نمائید.
خداوند همه ما را از شر شیطان نجات دهد.
یا علی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۰۱ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۰
آخه جوجه تو برو اول درستو بخون يه چيزي ياد بگيري بعدشم برو دانشكده صدا و سيما. بعدش برو گواهي نقد بگير. اونوقت برو مونيتورينگ سازمان اونوقت نقد بنويس و راهكار بده. جوجه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۴:۰۴ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۰
منم ماهواره موخوامممممممممممممم
دانش آموز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۴۸ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۰
آقای ناشناس احترام هم چیز خوبیه...لطفا شربت به لیمو رو توی آفتابه به دیگران تعارف نکن!
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۶ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۰
آقای ناشناس بنده در مقطع دکترای علوم سیاسی تحصیل میکنم بعلاوه سطح 3 حوزه که معادل کارشناسی ارشد هست را دارم پس جوجه خودتی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۰ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۰
۶
۸
سلام البته اطلاع رسانی اینموارد بسیار بجا و خوب است لکن شیعه هیچگاه با این اراجیف در عقیده خود تغییری نمی دهد و همیشه راسخ و استوار است و این رسانه ها از همین اعتقاد ملت بزرگ و شریف ایران ناراحتند و از این ناراحتی دق مرگ شده و انشاالله در حال متلاشی شدن هستند
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۱ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۰
بادر من پس بفرمائید این بچه شیعه هائی که به سمت شیطان پرستی و مسحیت و بهائیت گرایش پیدا کردن دچار تغییر نشدن.
مثل اینکه بدجوری خوابیم ...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۳ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۰
تا مادامی که عاشورا و غدیر را در عرصه هنر به مردم عرضه نکنیم و هالیوود و من و تو پرچمداری هنر در دنیا باشند، همین است که می بینید.

حوزه و دانشگاه را باید بیدار کرد.
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۳ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۰
۴
۹
می بینیم که هیچ اطلاعی از اسلام ندارند ارزش و مقام زن در دین بالاست عروج مرد به وسیله زن است ..اینها زن و به شکل ابزار می بینند فقط و فقط ....
پاسخ
حیدری
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۴ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۰
ما زن را چگونه معرفی کرده ایم؟
واقعاً در معرفی زن موفق بوده ایم؟
اثوه زنان عالم را چگونه معرفی کردیم؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۷ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۰
۳
۸
با مقایسه و اعلام نظرات دین و علما ی دینی اجتماعی سیاسی و... ماهیت کثیف و نیات آنان را از ارائه این برنامه ها شفاف سازی کنید تا مردم عاقل خودشان تصمیم بگیرند همه که اطلاعات دینی شان یکسان نیست .
پاسخ
ولایت مدار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۹ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۰
۹
۲
باسلام
مقصر خود ما هستیم که ملت همه رو آوردن به شبکه های ماهواره ای و هنوز هم داریم این قضیه رو با انکار از کنارش میگذریم به نظر من وقتی خودمون اینقدر شبکه های متنوع و مختلف واسه پخش داشته باشیم این اتفاق نمیفته ما هنوز یک شبکه نداریم که به طور رسمی موسیقی داشته باشیم و موسیقی های سنتی پخش کنه انتظاری زیادی که مردم به سمت ماهواره نرن . امیدوار وارم کم کم صدا سیما هم به سوی خصوصی سازی بره و کیفیت برنامه مطلوب تر بشه. البته خودم من اعتقاد راسخ به تهاجم فرهنگی ماهواره دارم و ندونسته آدم رو به بیراهه میکشه
پاسخ
سعيد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۹ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۰
۲۴
۱۳
دم شبكه من و تو گرم. فعلا كه پربيننده ترين كانال ايرانه. شماها هم بهتره دست از اين حسادت كوركورانه بردارين و به فكر ارتقاي كيفيت برنامه هاي بي كيفيت خودتون باشين!!!!
پاسخ
داود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۱۵ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۰
پربیننده ترین کانال ایران، کانال عشق به میهنه. عشق به فرهنگ و آداب و رسوم این ملت کهن. ملتی که راه های بن بست و یا راه هایی که در آینده به بن بست ختم میشه را هیچگاه انتخاب نمی کنه، حالا اگر کسی بخواد در شرایط روحی بن بستی، بمیره، به ملت چه ربطی داره.
مراد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۲ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۰
۱۸
۱
شما مطمئن باش همه مسئولین کلیه سایتها را می بینند وگرنه بفرمایید شام ایرانی نمی ساختند ، مجوز "تهران مال "نمی دادند ، هایپر استار نمی داشتیم ، شما الان ماالشعیر نمی خوردی ، دیه زن ومرد یکی نمی شد ، حکم سنگسار معلق نمی شد و.... شما خون خودت را کثیف نکن همه چیز را آنهایی که باید بدانند می دانند می دانند نه کسی در خواب است ونه کله کسی در برف قرار دارد به هر حال خیلی ممنون از نگرانیهای جناب عالی ولی نگران نباش ضمنا برای برنامه سایتها ی خارجی تبلیغ نکن چون تازه همه می فهمند که چی را باید نگاه کنند و اطرافشان چه می گذرد . با تشکر .
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۴:۰۶ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۰
برادر فرکانس شبکه من وتو چیه؟
اولی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۳ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۰
۹
۲
صرف نظرازمحتوی من نمیدانستم تبلیغ شما باعث اشتیاق به خریدگیرنده وتماشاست
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۴:۰۷ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۰
موافقم .. یک نمونه ش خود من
ترغیب شدم که ماهواره بخرم
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۶ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۰
۶
۷
اونایی که همجنسگرائی رو تبلیغ و ترویج میدن خودشون رو به یک روانپزشک معرفی کنند چون این عمل کثیف ( تمایل سکسی به هم جنس ) از یک بیماری روانی ناشی می شود که البته قابل درمان است . از شبکه من و تو هم که با پول بیگانگان به تاریخ و فرهنگ این مملکت اداره میشه جز این انتظاری نمی ره .
پاسخ
فهیمه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۵۹ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۰
۱۳
۱
اگر چه من همه شبکه های ماهواره ای رو رد نمیکنم اما اگر یکم خودمون رو به درست دیدن عادت میدادیم لازم نبود همچین برنامه هایی ببینیم
پاسخ
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۴۵ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۰
۹
۴
وقتی بی سابقه ترین گناه صورت میگیرد.
بی سابقه ترین بلا به وقوع می پیوندد.
پاسخ
ف
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۱۵ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۰
احسنت
حدیثش به گمانم از امام رضاست
بابک
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۱۸ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۰
۷
۶
هر وقت این برنامه من و تو رو میبینم به اونا خندم میگیره مخصوصاً اون اتاق خبر خیلی خیلی خنده داره فکر میکنن ما احمقیم شاید هم فکر میکنن خیلی سرشون میشه
تو یکی از برنامه تاریخی شان به خشایار شاه که شهر آتن رو ویران میکنه البته به گفته خودشون وبعد از سه روز دستور ساخت دوباره میده اتهام بدفکری میدن ودر جا میگن اسکندر تخت جمشید رو خراب میکنه دیگر اونو درست نمیکنه آنوقت اسکندر مرد خوب وبا شعوری معرفی میشه
در دنیای امروز هرکه دروغ بگوید یا ظلم کند
دستش برای همه رو خواهد شد
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۲۹ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۰
۱۳
۳
خاک بر سر رسانه ملی ما. با این برنامه های مزخرف می خان برن به جنگ این شیاطین.
پاسخ
دوست
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۱۷ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۰
۸
۱
یکی از بهترین راه های مقابله، ارتقای برنامه های صداوسیما و افزایش کانال هایی است که نیازهای مخاطبان را در قالب هایی جذاب و صد البته میهنی-اسلامی پوشش دهد.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۳۷ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۰
۳
۶
بالاخره پولي كه امريكا و صهيونيستها ميدند كه برعليه ايران خرج بشه اينجوري خرج ميشه ديگه. فقط دنبال تحقير ما هستند. ميخواند افكار و عقايد ما را مورد حمله قرار بدند. چند سال كه ادامه دادند و جووناي ما بي دفاع شدند اونوقت طرحهاي سياسيشون را دنبال ميكنند.
پاسخ
عابد
UNITED STATES
۰۸:۲۹ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۰
۴
۳
باسلام
به راستي شيعه علي(ع) اين كارها مي كندجواب نه است زيرا امام حسين(ع) كسي بود كه با يزيد شراب خور جنگيد چون يزيد حرام خدا را حلال ،وحلال خدا را حرام ميكرد و اينها يزيديان امروزند كه درلباسي ديگر در امدند و براي شيطان تبليغات مي كنند
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۴۵ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۰
۲
۲
ان الباطل كان زهوقا
پاسخ
سعید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۱۵ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۰
۸
۱
هر کانالی مخاطب شناسی خودش را دارد ولی رسانه ملی باید خوراک 70 میلیون جمعیت را تامین کند. بهتر است خصوصی سازی تلویزیون دنبال شود تا دلسوزان فرهنگ ملی هم بتوانند فرهنگ سازی کنند. وقتی تلویزیون برای دم سال تحویل برنامه ای ندارد و کانال 3 بجای لحظه تحویل سال برنامه عادی اش را قطع نکرد در نوروز سال گذشته !!! خوب معلوم است که همه سراغ ماهواره میروند که ویژه برنامه سالروز تولد کوروش کبیر هم میسازند!!
پاسخ
milad
-
۰۹:۳۷ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۰
۱
۸
اکثر جوانان ما تحت تاثیر ماهواره و نوعی تداخل فرهنگی ضد ولایت فقیه میشوند ماهواره ها باید نابود شوند
پاسخ
ناشناس
-
۱۰:۴۵ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۰
۳
۳
وقتتون را با این هجویات نگذرانید اون کسی که این برنامه ها را نگاه میکنه با ارشادات شما درست نمیشه
پاسخ
Iranian
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۹ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۰
۶
۴
جالب بود ، باید من بعد برم تو کار من و تو ، تا حالا اصلا من و تو رو نگاه نمیکردم ولی خودتان چشم و گوش ما رو باز میکنید که دنبال این این کارا بریم، بنده از سال 71 رسیور دارم و حتی همه رسیورهای قدیمیم هم نگه داشتم ، ولی فقط از شبکه های اسپورت استفاده میکردم و کاملا استفاده صحیح میبردم ولی شما ملت رو با این گزارشاتتون وادار به خلاف میکنید.
البته شاید خودتان بیشتر از مردم حرص بخورید که چرا الان این خانوما نباید تو شبکه های ما باشند
پاسخ
ناشناس
SWITZERLAND
۲۱:۴۲ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۰
۷
۰
شما پارازیت نداری؟ میشه بفرمایید شام بذاری تا ماها ببینیم عبرت بگیریم
پاسخ
افتخار ميكنم وقتي ميميرم در خاك ايران خاكم ميكنند
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۳۴ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۰
۰
۲
تا حالا اين شبكه براي يك بار از ايران و ايراني يه حرف خوب زده همش بر زد ايران و ملت ايران كارهاش رو جلو برده بخدا نگاه نكنيد اين اشغالهاي وطن فروش رو از يكي از دوستام شنيدم ميگفت تويه شبكه بعضي وقتها مستند پخش ميكنه منم بهش گفتم برادر من اينه مستند رو پخش ميكنند كه اراجيفشان رو تزريق كنند خدا لعنتشان كنه بيشمار
پاسخ
جنبش وبلاگی جوانان حامی اصلاحات
GERMANY
۱۳:۵۰ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۰
۰
۲
جنبش وبلاگی جوانان حامی اصلاحاتhttp://​hamiyan-2khordad.zio.ir/
پاسخ
مهتاب
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۸ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۰
۱
۱
به نظر من باید در تقویت روحیه دینداری در جوانان تلاش بیشتری صورت گیرد.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۳۴ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۰
۱
۲
از هركسي بايد اندازه شعورش توقع داشت . اينا هم فقط همين قدر ميفهمند.
بالاخره بي دليل نيست كه يه ميمون شخصيت كارتوني ميشه مجري شون، يا بهتر بگم ميشه نماينده شون!!
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۵۷ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۰
۲
۰
ببخشید ولی من فکر می کنم اگر طلاب و متدینین هم برن این برنامه ها رو رصد کنن دیگه چه فرقی بین اونا با بقیه هست هیچ کس نمی تونه ادعا کنه اگه این برنامه ها رو ببینه روش تاثیر نمی ذاره بهتره به جای رصد اونا اعتقادات خودمونو قوی کنیم و وارد برنامه سازی بر روی مفاهیم دینی بشیم و مقابله به مثل کنیم نه اینکه منتظر بشیم اونا شبه بندازن ما جواب بدیم.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۰۵ - ۰۵ فروردين ۱۳۹۱
۱
۱
ما ماهواره نداریم بی زحمت درباره شبکه آموزش صحبت کنید.
پاسخ
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۴۰ - ۲۹ فروردين ۱۳۹۱
۰
۰
العجل العجل یا صاحب الزمان
یا مهدی ادرکنی
داداشم اینا کارشون از کار فرهنگی گذشته انشاالله اقا بیاد اگه لیاقت داشتیم در کنارش زمین رو از کثافتایی مثل این فاحشه ها و ناموس فروش ها پاک کنیم
انشاالله
پاسخ
حقیر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۴ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۱
۰
۱
انشاا... که شبکه من و تو بهمراه کارکنانش بزودی به درک واصل شوند ، بحق علی (ع) و اولاد علی (ع) ، انشاا... .
پاسخ
نجوا
UNITED ARAB EMIRATES
۱۵:۲۲ - ۳۱ تير ۱۳۹۱
۰
۱
خوب بود ولي بداموزي هم داشت
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها