أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۰۹۴۱۸
زمان انتشار: ۱۲:۰۱     ۲۹ دی ۱۳۹۵
واکنش عضو انجمن فولاد به صحبت‌های روز گذشته رئیس‌جمهور:
شهرستانی گفت: دپوهای شرکتهای فولاد به قدری زیاد شده که به دلیل عدم خرید یا کاملا متوقف شده اند و یا مکان برای دپو ندارند و یا اعتباری وجود ندارد که بخواهند ادامه حیات بدهند.

به گزارش پایگاه 598، رضا شهرستانی، عضو انجمن فولاد در گفتگو با خبرنگار اقتصادی «نسیم آنلاین» در رابطه با وضعیت بازار فولاد گفت: وضعیت بازار فولاد بسیار بدتر از آن است که حتی بتوان فکرش را هم کرد. به عنوان اولین تولیدکننده فولاد در کشور، حتی پیش از ذوب آهن و به عنوان کسی که بیشترین سابقه را در این حوزه دارد، باید بگویم که در طی این 48 سال وضعیت نامناسب فعلی که در بازار وجود دارد بی سابقه بوده و تا حالا چنین چیزی سابقه نداشته است.

وی افزود: چنان چه دولت به داد این صنعت نرسد به حدی شرایط بد شده که تا آخر امسال بعید می دانم تولیدکننده دیگری باقی بماند، تنها  بخشی که بهتر کار می کنند و هنوز به مشکل اساسی برخورد نکردند، تولید تختال است اما در بخش های دیگر مانند نبشی، نادوانی، میلگرد و یا تیراهن وضعیت تولید می توان گفت اسفناک است.

شهرستانی در واکنش به سخنان روز گذشته رئیس جمهور پیرامون صنعت فولاد به «نسیم آنلاین» گفت: این صحبت‌ها صحت نداشته و ما با آن مخالفیم، در حال حاضر متأسفانه تمام دپوهای شرکت ها به قدری زیاد شده است که به دلیل عدم خرید یا کاملا متوقف شده اند و یا مکان برای دپو ندارند و یا اعتباری وجود ندارد که بخواهند ادامه حیات بدهند.

وی تصریح کرد:حتی من از هیئت مدیره انجمن درخواست جلسه اضطراری داشتم تا به دلیل وضعیت نابسامان صنعت نزد آقای جهانگیری برویم و به ایشان بگوییم که چنان چه سریعا به داد این صنعت نرسند مسلما تا پایان سال این صنعت از بین برود.

عضو انجمن فولاد اظهار داشت: دولت تدبیر در این رابطه کاری نکرد و باز هم باید گفت صد رحمت به دولت قبلی،  ما توقعمان از آقای روحانی بیان چنین صحبت هایی با وجود چنین وضعیتی نبود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها