أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۰۹۴۷۶
زمان انتشار: ۱۴:۵۳     ۲۹ دی ۱۳۹۵
راشاتودی:
«... من آمار دقیق را نمی دانم اما تخمین ها نشان می دهند که بیشتر از 10.000 انسان در این جنگ کشته شده اند و تقریبا 40.000 تن نیز زخمی شده اند».
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، پایگاه اطلاع رسانی شبکه راشاتودی (RT) در گزارشی زیر عنوان "سازمان ملل تخمین می زند که تعداد کشته شدگان جنگ یمن از مرز 10.000 تن گذشته است" از رقم خوردن فاجعه ای تاریخی توسط آل سعود خبر داد.

راشاتودی نوشت: یک مقام ارشد سازمان ملل درحالی تلفات جنگ یمن را بالغ بر 10.000 نفر تخمین زده که هرج و مرج بوجود آمده در این کشور موجب فاجعه انسانی فوق العاده و وحشتناکی شده است.

براساس این گزارش، "جیمی مک گولدریک" هماهنگ کننده سازمان ملل در امور حقوق بشر یمن طی کنفرانس خبری در صنعا به خبرنگاران گفت: من آمار دقیق را نمی دانم اما تخمین ها نشان می دهند که بیشتر از 10.000 انسان در این جنگ کشته شده اند و تقریبا 40.000 تن نیز زخمی شده اند.

راشاتودی افزود: به نظر می رسد این تخمین ها، حدسی بوده و دقیق نیستند چراکه مک گولدریک در آگوست سال گذشته نیز اعلام کرده بود که حداقل 10.000 نفر در جنگ طولانی مدت یمن جان خود را از دست داده اند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها