أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۰۹۴۸۲
زمان انتشار: ۱۵:۰۶     ۲۹ دی ۱۳۹۵
دادگاه تجديدنظر بحرين در ادامه سركوب معترضان به سياست‌هاي دولت، حكم حبس ابد سه نفر از ساكنان منطقه محاصره شده الدراز را تأييد كرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، دادگاه تجديدنظر بحرين امروز چهارشنبه حكم حبس ابد سه نفر به اتهام منفجر كردن يك بمب دست‌ساز به قصد كشتن نيروهاي پليس را تأييد كرد.

بنابر گزارش پايگاه مرآة البحرين، مسئولان اين كشور مدعي هستند كه روز جمعه حدود ۷ هزار نفر در تظاهرات غيرقانوني در منطقه الدراز شركت داشتند و نيروهاي امنيتي نيز در مكان حضور يافته و به سمت تظاهرات‌كنندگان گاز اشك‌آور شليك كردند اما انفجاري در نزديكي ورودي اصلي منطقه به وقوع پيوست كه در نتيجه آن خسارت‌هايي به يك مركز پليس و يك ساختمان مسكوني خسارت ديدند.

مسئولان بحرين مدعي هستند كه پس از اجراي تحقيقات اين متهمان را بازداشت كرده‌اند.

نيروهاي امنيتي بحرين از بيش از ۶ ماه پيش منطقه الدراز محل سكونت شيخ عيسي قاسم رهبر معنوي انقلاب بحرين را پس از لغو تابعيت شيخ و تحصن مردم در مقابل منزل وي، محاصره كرده‌اند و جمعه هر هفته از اقامه نماز جمعه شيعيان در اين منطقه ممانعت مي‌كنند.

 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها