يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۰۹۵۰۰
زمان انتشار: ۰۲:۱۰     ۳۰ دی ۱۳۹۵
هفته هفدهم لیگ برتر؛
تیم فوتبال سپاهان در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال برابر نفت تهران به برتری رسید.
به گزارش پایگاه 598، تیم های فوتبال نفت تهران و سپاهان چهارشنبه و از ساعت ۱۴:۳۰ در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه ۲ بر یک به سود سپاهان خاتمه یافت.

در حالی که نیمه نخست دیدار تیم های نفت و سپاهان با برتری نفتی ها به پایان رسیده بود، شاگردان ویسی در نیمه دوم تک گل نفت را با دو گل دقایق ۶۴ و ۶۶ توسط مسعود حسن زاده و مهرداد محمدی پاسخ دادند تا در پایان برنده این بازی باشند.

سپاهان در حالی موفق به شکست دادن نفت تهران در اصفهان شده بود که به تازگی در مرحله نیمه نهایی رقابت های جام حذفی در همین ورزشگاه مغلوب نفت تهران شده بود. سپاهانی در این بازی هم نتیجه را بردند هم به نوعی انتقام دیدار حذفی خود را از تیم نفت گرفتند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها