يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۰۹۵۲۹
زمان انتشار: ۰۹:۵۵     ۳۰ دی ۱۳۹۵
انتظار می‌رود رئیس‌جمهور منتخب آمریکا به محض ورود به کاخ سفید چهار یا پنج دستور اجرایی باراک اوباما را باطل کند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، منابعی در تیم انتقال قدرت دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور منتخب آمریکا می‌گویند انتظار می‌رود وی به محض ورود به کاخ سفید چهار یا پنج دستور اجرایی باراک اوباما، رئیس‌جمهور فعلی آمریکا را باطل کند.

«سین اسپایسر»، سخنگوی آتی کاخ سفید روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران تأیید کرد که تیم ترامپ در حال بررسی چهار یا پنج دستور اجرایی اوباما است.

وی گفت که بعضی از این دستورات به مسائل لوجستیکی مربوط به اعمال دولتی مربوط می‌شود. برخی دیگر، مسائلی هستند که در فهرست اولویت‌های وی برای ایجاد تغییر قرار دارند.

ترامپ قبلاً وعده داره تمامی دستورات اجرایی اوباما درباره مسائل مربوط به مهاجرات را لغو خواهد کرد. انتظار می‌رود لغو برنامه درمانی اوباما موسوم به اوباماکر هم در فهرست مواردی باشد که به سرعت لغو می‌شوند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها